آبگرفتگی براثر باران شدید در برخی از نقاط فردیس/حضورنایب رئیس شورا وسرپرست شهرداری فردیس در سطح شهر+60 عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

آبگرفتگی براثر باران شدید در برخی از نقاط فردیس/حضورنایب رئیس شورا وسرپرست شهرداری فردیس در سطح شهر

یعقوبی: بیش از 30 چاه جذبی در فردیس احداث خواهد شد

نجفی : رفع ابگرفتگی های شدید در برخی از نقاط شهر انجام شد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر در خصوص عملکرد واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس در مقابله و رفع آبگرفتگی معابر مثبت دانست وگفت :
واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس با تمام امکانات در سطح شهر حضور دارند تا آبگرفتگی های ایجاد شده را رفع کنند.

سید حمید یعقوبی در ادامه گفت : مدیریت شهری فردیس در راستای رفع هرچه سریع تر آبگرفتگی های ایجاد شده در شهر، از هیچ تلاشی فروگذار نیست و
مهمترین مشکل شهر فردیس نبود زیرساخت های کافی است که یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس ایجاد زیرساخت در این شهر است.

وی در ادامه افزود :یکی از مهمترین برنامه ما در اینده ایجاد بیش از ۳۰ چاه جذبی در فردیس است که این اقدام علاوه بر افزایش منابع زیر زمینی آب در شهر، موجب کاهش روان آب ها و آبگرفتگی می شود.
سرپرست شهرداری فردیس در بازدید از مناطق ابگرفتگی فردیس در پی بارش شدید باران در فردیس وطریقه خدمات رسانی در شهر را عنوان کرد : در حوزه های خدمات رسانی شهرداری فردیس برنامه ریزی های مختلف وتدابیر مطلوبی جهت مقابله با رفع ابگرفتگی های ایجاد شده درسطح شهرستان شده است.
مسعود نجفی در خصوص ابگرفتگی های شدید در بعضی از نقاط شهر از جمله سراه حافظیه ،ابتدای بلوار سیلو وکانال های شرقی وغربی فردیس مه بسیار مهم میباشد اقدامات اولیه اصلاحی وعمرانی انجام شده است. مه الحمدالله تاکنون اتفاق خاصی در منطقه گزارش نشده است. همچنین جهت جلوگیری از ابگرفتگی محدوده بلوار سیلو نیاز به احداث چاه های جذبی میباشد که بایداین مجموعه همکاری لازم را داشته باشد.
نجفی با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بالا بوده عنوان کرد : شهروندان گرامی توجه داشته باشند مه بر اثر بارندگی شدید ایجاد تجمع اب در بعضی از مناطق وهمچنین ایجاد روان اب در معابر طبیعی بوده ونگران نباشند.
وئ در پایان عنوان کرد مجموعه واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس جهت خدمات رسانی در سطح شهر تا مساعد شدن شرایط جوی دراماده باش کامل خواهند بود

منبع خبر : سلگی و ستاری ، خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا