حقوق مردم را به خاطر منافع شخصی پایمال نکنیم

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”
دادستان فردیس: حقوق مردم را به خاطر منافع شخصی پایمال نکنیم
طلوع فردیس “به نقل از ایرنا : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: حقوق مردم را نباید به خاطر منافع شخصی پایمال کنیم بلکه به فکر پیشرفت و آبادانی شهر و دیارمان باشیم.
حسن جهانشاهلو در پیش از خطبه های نماز عید سعید فطرفردیس افزود: مسئولان با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات تلاش کنند تا بتوانند پروژه‌های عمرانی بزرگ را در منطقه به سرانجام برسانند.
وی اضافه کرد: باید قدردان مردم شهرستان فردیس باشیم، زیرا با همه مشکلات اقتصادی که دشمنان ایجاد کرده اند هنوز هم پای این انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.
وی اظهار داشت: اگر من مسئول به این نتیجه رسیدم که فعالیت مدیریتی من برای مردم تاثیرگذار نیست، بهتر است میز مسئولیت را رها کنم.
جهانشاهلو در بخش دیگری از سخنان خود به تعدد پرونده‌های قضائی در شهرستان فردیس اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت این شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بیشتر ازجمعیت استان های دیگر مانند سمنان، یاسوج، ایلام و خراسان جنوبی است و به طور طبیعی تعداد پرونده‌های قضایی آن هم بیشتر است.
وی افزود: متاسفانه به دلایل متعدد سالیان سال فردیس حیاط خلوت شهرستان کرج و خود کرج نیز حیاط خلوت استان تهران بود و از تمام زیرساخت هایی لازم محروم مانده است.
دادستان فردیس گفت: فردیس به شهرستان تبدیل شد اما بیشتر از ادارات این شهرستان در ساختمان استیجاری فعالیت می کنند.
جهانشاهلو افزود: زیر ساخت های لازم را شهرستان فردیس نداشته و از ابتدا بنا بر این بوده که شهرستان محروم باشد اما از وقتی که فردیس مستقل شد گام های خوبی در این جهت برداشته شد.
وی گفت: برای قانونمداری و استاندارد سازی فعالیت ها نیازمند همدلی بین مردم و مسئولان فردیس هستیم، ضمن آنکه امر به معروف و نهی از منکر را قانونگذار برعهده جامعه و شهروندان قرار داده است.
وی از مردم فردیس خواست نسبت به منکرات سکوت نکنندو اگردر این شهرستان اقدامی بر خلاف قانون و شهر صورت می گیرد آن را گزارش کنند.
جهانشاهلو افزود: برخی از جرائمی که در شهرستان فردیس اتفاق می افتد ناشی از بی اطلاعی مردم است، در فضای مجازی به کسی نباید اعتماد کرد و نمی توان هویت اشخاص را در فضای مجازی تشخیص داد.
وی تاکید کرد که مردم از گذاشتن رمز کارت عابر بانک در اختیارافراد سودجو خودداری کنند.
وی بیشترین پرونده‌های دستگاه قضایی را سرقت عنوان کرد و گفت: بیشتر سرقت ها خرد و جزئی و داخل خودرو است و ضرورت دارد مردم خودروهای خود را داخل پارکینگ متوقف کنند
منبع خبر : ایرنا

.
http://T.me/khabar_fardiis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا