سرکشی و تکریم از خانواده شهدا به مناسبت عیدغدیر+23 عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”  

سرکشی و تکریم از خانواده شهدا به مناسبت عیدغدیر+23 عکس

همزمان با فرا رسیدن عید غدیر  رئیس بنباد شهدا ،رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت فردیس و رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس با سه خانواده شهدا ء این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان فردیس در حاشیه این دیدار عنوان کرد : خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه و یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و سرکشی از آنان رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مردم و مسوولان یادآوری می کند.

رنجبر با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم، گفت : همه ما باید بدانیم که تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه ماست و باید این فرهنگ در بین مسوولان تبدیل و نهادینه شود.

قارلقی رئیس اداره صنعت معدن وتحارت شهرستان فردیس نیز عنوان کرد :  یکی از برنامه های مهم و ارزشمند ما نیز دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است که به یاری خدا این دیدارها در مناسبت ها و برنامه های آینده  نیز تداوم خواهد داشت

نظری نیا در حاشیه این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از افتخارات کشور مان هستند و مردم نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند. تصریح کرد: شهدا طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت هستندو یقینآ تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا،آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف فردیس در پایان این دیدار ها با اهدای لوح وهدایایی از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا