مراسم خانواده آسمانی با همت حوزه 319 در پارک تندرستی فردیس برگزار شد+35 عکس

پایگاه خبری تحلیلی“طلوع فردیس ”

مراسم خانواده آسمانی با همت حوزه 319 در پارک تندرستی فردیس برگزار شد+35عکس

معاونت فرهنگی و اجتماعی حوزه مقاومت بسیج 319 شهدای اقتدار در این خصوص عنوان کرد : مراسم خانواده آسمانی در قالب من خانواده ام را دوست دارم کاری از قرارگاه فرهنگی اقتدار وحوزه مقاومت بسیج خواهران 320 حضرت زینب (س) در پارک تندرستی فردیس برگزار شد که از استقبال بسیار قابل توجه ای برخوردار بود .

تقی لودر ادامه افزود : این مراسم با برنامه های مختلف در دو مرحله اجرا شده است شروع مرحله اول در ساعت 18 الی 20:30 ویژه کودکان و نوجوانان به همراه غرفه مشاوره خانواده و فرزندان بصورت رایگان ، پاسخگوئی به مسائل شرعی ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی از قبیل طناب کشی ، مسابقات خانوادگی ، تست فشار خون وبرنامه های متنوع دیگر برخوردار بود .

وی در خصوص مرحله دوم این مراسم بیان کرد : مرحله دوم برنامه خانواده آسمانی با حضور کارشناسان برجسته خانواده ، هنرمندان ، پیشکسوتان ، قهرمانان ورزشی و مردم فهیم شهرستان فردیس با برنامه های متنوع دیگر از قبیل موسیقی سنتی ، نمایش طنز خانواده ، تردستی ، نورافشانی ، پرسش و پاسخ و مسابقات مختلف خانواده به مرحله اجرا درآمد و به برندگان مسابقات در این مراسم جوایزی اهداء گردید.

تقی لو در پایان اظهار داشت : ویژه برنامه خانواده آسمانی هر هفته پنج شنبه ها در پارک تندرستی در دو مرحله ویژه کودکان و بزرگسالان تا پایان تابستان ادامه دارد.

عکاس وتهیه خبر: مهدی ستاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا