پیام  تسلیت  امام جمعه شهرستان فردیس به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم ۹۷

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

پیام  تسلیت  امام جمعه شهرستان فردیسبه مناسبت ایام سوگواری ماه محرم ۹۷

السلام علیک یا ابا اعبدالله الحسین (ع)

بسم الله الرحمان الرحیم السلام علیک یا ابا عبدالله وعلی الارواح التی حلت بفنائک باز این چه شورش است که در خلق عالم است باز این چه نوحه وچه عزا وماتم است

محرم، ایام حماسه و عاطفه ،با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.

در شرایط کنونی نیز که یزیدیان زمان از هر ابزاری برای تقابل با جبهه حق کوتاهی نمیکنند بر همه ی عاشقان حسینی لازم است تا با مرور درس های عاشورا راه امام حسین ع را ادامه دهند . و عزت حسینی را ، راهنمای راه خویش قرار دهند.

امیدوارم محرم امسال نیز همچون سال های گذشته مردم ولایتمدارشهرستان فردیس که عاشق ودلباخته اباعبدالله الحسین (ع) هستند بتوانند با تفکر وتعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت (ع) در مسیر سعادت گام بردارند و نمونه شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشند

لذا اینجانب نیز فرا رسیدن ماه محرم،  ایام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده و عزت و سربلندی همه مسلمین و مردم عزیز ایران اسلامی بخصوص مردم غیور و شجاع وولایتمداراین شهرستان  رااز خداوند متعال خواستارم .

https://telegram.me/toloefardes  به کانال خبری تحلیلی “طلوع فردیس بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا