آخرین نشست شورای اداری شهرستان فردیس در سال ۹۷ برگزار شد+۴۵ عکس

پایگاه خبری تحلیلی”طلوع فردیس ”

آخرین  نشست شورای اداری شهرستان فردیس در سال ۹۷  برگزار شد+۴۵ عکس

مسئول امور ایثارگران وزارت کشور با اشاره به اینکه بر این باور هستیم که معلولین بویژه معلولین جسمی حرکتی وروشن دل ها مظلوم ترین قشرجامعه هستند ،گفت : این قشربا مناعت طبع بالای که دارند وبا کم مهری های که به آنها شده هیچ وقت مطالبه گرا برخورد نکردند .

یاوند عباسی درآخرین  نشست شورای اداری شهرستان فردیس در سال ۹۷  افزود: نظام و دستگاه های اجرای وظیفه دارد با نهضت مناسب سازی به کم کاری ها وغفلط های این حوزه پایان دهند و کسانی بر مسند مدیریت باشند که انگیزه کار داشته باشند ، کاردان باشند  ومتعهد باشند بخصوص به معلولین جامعه .

وی با بیان اینکه ازدغدغه های اساسی بنده رفع مشکلات معلولین می باشد وبطور جدی پیگر این موضوع هستم ، اظهار داشت: اگرواقعآ مسئولی نمی تواند در این حوزه کاری پیش ببرد، جای خود را به کسانی که دلسوزو توانمند هستند افرادی که علم این کار را دارند بدهند.

مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت کشور خطاب به معلولین و روشن دلان جامعه گفت: معلولین جسمی حرکتی وروشن دل های عزیز خوشان هم وارد صحنه شوند .از طریق سازمان های مردم نهاد نظارت خودشان را در این موضوع داشته باشند .

 عباسی افزود: ای عزیزان ازراه های قانونی پیگیری کنند به فرماندار ،شورا ها ،شهرداری ها ،بهزیستی وبه نهاد های که در این حوزه ها تصمیم ساز وتصمیم گیرهستند بروند و حضور داشته یاشند و حق قانونی را مطالبه کنند .

وی در پایان عنوان کرد : ممکن است مناسب سازی انجام شود اما غیر فنی باشد وجز دور ریختن بیت المال چیزی را بدنبال نداسته باشد وتشخیص آن با حضور شما در صحنه میسر می باشد .

فرماندار شهرستان فردیس در این مراسم عنوان کرد : کلیه  دستگاه های اجرایی درایام تعطیلات باید بطور جدی بر ساخت وسازها نظارت داشته باشند وبا ساخت وسازهای غیر مجاز در ایام نوروز و روزهای تعطیل نیز برخورد جدی داشته باشند .

مهندس ابوالفضل اینانلو در نشست شورای اداری شهرستان با بیان اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این زمینه با جدیت پیگیرتخلفات ساختمانی فردیس باشند ،افزود: با توجه به هوشیاری وهمکاری مردم شهرداری ها و سایر دستگاه ها نیز باید در این بخش هوشیارانه عمل کنند.

وی درپایان افزود: کلیه ادارات و دستگاه ها ی اجرایی بخصوص درحوزه حفظ سلامت مردم ، بهداشت و درمان، بازرسین اتاق اصناف واداره صنعت، معدن و تجارت ، تعزیرات  حکومتی، و دامپزشکی، در ایام نوروز نظارت و بازرسی ویژه از مراکز تحت پوشش را در دستور کار خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا