اردوهای راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است+عکس

پایگاه خبری تحلیلی”طلوع فردیس

اردوهای راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

فرمانده سپاه شهرستان فردیس اظهار داشت : به طور قطع اردوهای راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و تاثیر گذاری خوبی بر نسل جوان خواهد داشت.

طلوع فردیس ،به نقل از روابط عمومی سپاه فردیس ، سرهنگ دوم پاسدار علیزاده  در حاشیه اعزام راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان فردیس گفت: ۱۴۰ دانش آموز دختر مدارس شهرستان در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به همراه تعدادی روحانی، راوی، و یک دستگاه آمبولانس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه فردیس با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور که سالیان سال در ابعاد واقشار مختلف برگزار می‌شود، یک عملیات فرهنگی بسیار بزرگ در ابعاد تربیتی است که از ۸ سال دفاع مقدس بر می‌خیزد.

وی ادامه داد: اجرای این اردوها بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: اردوهای راهیان نور می تواند این باور را به جوانان جامعه تبیین کند که این نظام بیهوده و بدون زحمت به دست نیامده و برای امنیت کنونی بسیاری از جوانان کشور با حداقل امکانات به مقابله با ابرقدرت های دنیا پرداختند و این ایمان و خلوص نیت آنها بود که منجر به پیروزی شد.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس در پایان خاطر نشان کرد : به طور قطع اردوهای راهیان نور بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و تاثیر گذاری خوبی بر نسل جوان خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا