با حضور استاندارطرح های مختلف اشتغالزایی درشهرستان فردیس افتتاح شد+64 عکس

پایگاه خبرزی تحلیلی “طلوع فردیس ”

با حضور استاندارطرح های مختلف اشتغالزایی درشهرستان فردیس افتتاح شد+64 عکس

با حضور استاندارطرح های مختلف اشتغالزایی درشهرستان فردیس افتتاح شد/  استاندار البرز : شهردار منتخب فردیس را پشتیبانی و همراهی  خواهیم کرد /شورای شهر با اهالی رسانه تعامل بیشتری داشته باشند  

استاندار البرز: هرکسی را که شورای شهر برای سمت شهرداری انتخاب کرده مورد قبول ماست وشهردار منتخب را کمک و همراهی خواهیم کرد .

مهندس شهبازی استاندار البرز در ادامه افزود : صورتجلسه انتخابات شهردارفردیس که با اکثریت ارا مهدی فاطمی را به عنوان شهردار فردیس انتخاب کردند به استانداری واصل شد ودر چند روز گذشته جهت طی مراحل اداری به وزارت کشور ارسال شده وامیدواریم هر چه سریعتر وضعیت شهرداری فردیس تعیین تکلیف شود .

استاندار البرز در سفر یک روزه به شهرستان فردیس با بیان اینکه از عمر شورا دوسال بیشتر نمانده ،عنوان کرد : انتظار دارم شورای شهر وحدت و همبستگی بیشتری نسبت به هم  داشته باشند و تعامل بیشتری با اهالی رسانه و مسئولین داشته باشند تا خدمات بهتری را به شهروندان ارائه کنند .   

به گزارش طلوع فردیس ، فرماندار شهرستان فردیس در مراسم افتتاح مجموعه سینمایی اکومال ضمن تبریک هفته دولت وخوش آمد گویی به حاضرین عنوان کرد : امروزبه مناسبت هفته دولت علاوه بر مجموعه سینمایی اکومال،  ۱۷ طرح اشتغالزایی جهت ۴۴۶ نفر در بخش های دولتی و خصوصی با اعتباری بیش از ۲۴۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه باید ازبخش خصوص حمایت شود، افزود : اکنون باید به توسعه سرانه های فرهنگی و ورزشی نیزتوجه داشته باشیم وبه آن  به عنوان  نیاز جامعه امروز به خصوص  در شهرستان فردیس نگاه ویژه ای داشته باشیم.

مهندس اینانلو ضمن تقدیر از مجموعه سازمان ورزش استان واداره ورزش شهرستان در توسعه زیرساخت های ورزشی فردیس، گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده در مجموعه سازمان ورزش استان واداره ورزش شهرستان فردیس، موفق به توسعه سرانه های ورزشی این شهرستان شویم

فرماندار فردیس درخصوص بخش سینمایی اکومال عنوان کرد : در بخش خصوصی تنها ۲۰۰ میلیارد تومان  اعتبار  هزینه شده که این امر قابل تقدیر است.

منبع خبر : ستاری ،خبرگزاری صدا وصیمای البرز فردیس

عکاس خبری : مهدی ستاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا