درمراسم خانواده آسمانی از اصحاب رسانه فردیس تجلیل شد+ 30 عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس”

درمراسم خانواده آسمانی از اصحاب رسانه فردیس تجلیل شد+ 30 عکس

درمراسم خانواده آسمانی با همت حوزه 319 و بسیج رسانه شهرستان فردیس با حضور یعقوبی رئیس شورای اسلامی وجانشین حوزه 319 از اصحاب رسانه فردیس تجلیل به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه شهرستان فردیس ، رئیس بسیج رسانه شهرستان فردیس درحاشیه این مراسم عنوان کرد : این مراسم با همت حوزه 319 و بسیج رسانه فردیس به مناسبت روز خبرنگاردر راستای ” خانواده آسمانی ” من خانواده ام را دوست دارم ”  در پارک تندرستی فردیس برگزار شد که از استقبال بسیار قابل توجهی برخوردار بود .

رئیس بسیج رسانه شهرستان فردیس  ضمن تقدیروتشکر از حاضرین در مراسم و حضور ویژه خبرنگاران در این مراسم عنوان کرد : خبرنگاران شهرستان فردیس قشر بسیار فعال و زحمت کشی هستند که صادقانه همه تلاش خود را  بدون حب و بغض شخصی وجناحی بکار می گیرند وشبانه روز در کسب اخبار وانعکاس آن به مردم ، خطرها رابه جان ودل می خرند تا آگاهی و تشخیص شهروندان نسبت به امور و فعالیت های مسوولین افزوده شود و پیوندی بسیار صمیمانه و صادقانه بین آنها شکل گیرد.

شهرزاد ستاری شال با بیان این‌که خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه بوده و فعالیت‌هایشان نیز استرس‌زا است،افزود : رسانه ها ومطبوعات فردیس هم مثل استانها و شهرهای دیگر در ایران عامل جهت دهی به پیشرفت و توسعه شهرشان و نیز ابزار نظارت بر مسئولان و مدیران در انعکاس مشکلات  و دغدغه های مردم هستند.اما متآسفانه گویا کسی مشکلات ودغدغه های این قشربه ظاهر فراموش شده را نمی بیند .

وی در پایان عنوان کرد : نبود مسکن، عدم امنیت شغلی وعدم توجه به دغدغه های این قشر ازجمله  مسایلی است که با آن دست به گریبان هستند.

درپایان این مراسم با اهدا لوح ,از خبرنگاران حاضر در این مراسم  تجلیل به عمل آمد

تهیه خبر :مهدی ستاری

عکس ارسالی : سید حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا