در پی تصویب لایحه برگزاری مراسم روز خبرنگار در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس؛

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

در پی تصویب لایحه برگزاری مراسم روز خبرنگار در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس؛

نشست هم اندیشی سرپرست شهرداری فردیس با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد

” طلوع فردیس ” در پی تصویب لایحه برگزاری مراسم روز خبرنگار در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس و با توجه به اهمیت تکریم فعالان عرصه رسانه در مدیریت شهری فردیس، نشست هم اندیشی سرپرست شهرداری فردیس با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس پیش از ظهر دوشنبه در دفتر شهردار برگزار شد.

مسعود نجفی سرپرست شهرداری فردیس در این نشست که با هدف برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم  روز خبرنگار در شهرستان فردیس برگزار شد، به اهمیت خبرنگاران و اصحاب رسانه برای مدیریت شهری فردیس اشاره کرد و افزود: رسانه ها عملکرد مدیریت شهری را به سمع و بصر اهالی شهر می رسانند و این مهم نشانگر رسالت این قشر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه خبرنگاران مشکلات و معضلات شهروندان را به گوش مدیریت شهری می رسانند و به گونه ای زبان مطالبه گر مردم به شمار می روند، خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم، روز گذشته لایحه ای مبنی بر برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس مطرح و با اتفاق آراء به تصویب رسید.

مسعود نجفی در بخش دیگری با اشاره به مصوبه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس در خصوص برگزاری مراسم متمرکز روز خبرنگار در شهرستان فردیس، بیان کرد: مدیریت شهری فردیس در صورت همکاری دیگر ادارات شهرستان فردیس برای برگزاری مراسم متمرکز روز خبرنگار، تعاملات لازم را خواهد داشت.

منبع : مدیریت شهری فردیس،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا