دیدار هیئت رئیسه اتاق اصناف ورئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان فردیس با امام جمعه

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

دیدار هیئت رئیسه اتاق اصناف ورئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان فردیس با امام جمعه

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس ورئیس اداره صنعت معدن و تجارت به اتفاق رئیس بازرسی اتاق اصناف با حجه الاسلام والمسلمین دکترایمانی امام جمعه شهرستان دیدار و گفت گو کرده و گزارشی از فعالیتهای امسال و برنامه های آتی برنامه ریزی شده اتاق اصناف وصنعت ،معدن وتجارت فردیس بخصوص بازرسی اتاق و ایجاد نمایشگاه بهاره را بیان نمودند.

رئیس اتاق اصناف فردیس اظهار داشت: ما امسال بازرسی و نظارت را با شیوه ای خاص شروع کرده ایم  ونیروهای بازرسی اتاق اصناف فردیس در کنار نیروهای معاونت بازرسی و نظارت اداره صنعت؛ معدن و تجارت و اتحادیه های صنفی و کارشناسان آنها یک نوروز متفاوت را برای مردم شهرستان فردیس رقم خواهیم زد .

دراین دیدار دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس اظهار داشت: اصناف و بازاریان از اقشار زحمتکش و دلسوز جامعه هستند و تاثیر گذاری بالایی در جامعه دارند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم بالاترین افتخاری است که نصیب همه ما شده است و همه باید قدر این نعمت رابدانیم و برای حفظ آن کوشا باشیم.

فتح آبادی رئیس بازرسی اتاق اصناف شهرستان فردیس ضمن گزارش عملکرد بازرسی اتاق عنوان کرد : هرچه به ایام عید نزدیک‌تر می‌شویم نظارت بر بازار نیز توسط اتاق اصناف بیشتر و با گران‌فروشان و کم فروشان برخورد قاطع می‌شود.

منبع خبر :ستاری ، خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا