راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فردیس (شماره ۱) +۱۰۰ عکس

پایگاه خبری تحلیلی”طلوع فردیس ”
راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فردیس (شماره ۱)
راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشورمردم فهیم فردیس پیر و جوان، زن و مرد در این شهرستان برگزار شد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان فردیس ساعت ۹ صبح و به طور همزمان در سراسر کشوربا ‌اجرای سرود آغاز شد و سخنرانی دکتر ایمانی ،فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) ادامه یافت.
دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس ،مهندس اینانلو فرماندار ،فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) ،فرماندهی نیروی انتظامی ، بسیج وسپاه ومدیران و مسئولین شهرستان فردیس در این راهپیمایی حضور داشتند
با وجود ایستگاه های صلواتی ،حضور هلال احمر ، آتش نشانی ، نقاشی کودکان و…درمسیر های راهپیمایی امروز یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر ایمانی پس از پیوستن به خیل عظیم راهپیمایان ۲۲ بهمن در جمع راهپیمایان عنوان کرد : امروز را به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم و سپاسگزارم از ملت غیوری وفهیم شهرستان فردیس که بعد از۳۹ سال همچون سال های اول انقلاب در صحنه هستند.
قطعنامه راهپیمایان در سالگرد چهلمین بهار انقلاب اسلامی در فلکه اول فردیس قرائت شد. راهپیمایان با مشت های گره کرده و فریادهای الله اکبر بندهای این قطعنامه را تایید کردند. شعارهای یک پارچگی امت حزب الله این شهرستان مثل مرگ بر آمریکا و دیگر شعارهای مردم در تایید قطعنامه بود.
در راهپیمایی امروز اصناف ،بسیج اصناف ، بازاریان وکسبه ها هم حضوری پررنگ داشتند و همچنین ۲۰ اتحادیه با بنرهای شعار انقلاب در ترکیب های چند نفره در راهپیمایی مشارکت داشتند؛
حضور جوانان با سربند های مختلف در راهپیمایی بسیار پررنگ و قابل توجه بود.
اصحاب رسانه شهرستان فردیس نیز همچون سالهای گذشته با حضور خود لحظه های پر شکوه حضور گسترده مردم این شهرستان را با تصویر و قلم خود حقایقی را ثبت و ضبط کردند که دشمن هرگز عکس این رویداد را نمی تواند به تصویر بکشد
https://t.me/toloefardes کانال خبری تحلیلی “طلوع فردیس پ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا