شرایط عضویت نیروهای قراردادی در صندوق ذخیره فرهنگیان تشریح شد

پایگاه خبری تحلیلی“طلوع فردیس ”

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

شرایط عضویت نیروهای قراردادی در صندوق ذخیره فرهنگیان تشریح شد

جلسه توجیهی نحوه عضویت نیروهای قراردادی شاغل اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد.

” طلوع فردیس ” به گزارش گروه خبری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز، جلسه توجیهی نحوه عضویت نیروهای قراردادی شاغل اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور دبیر کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان و مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان و نیروهای قراردادی شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

کاظم سالک فرامرزی رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش البرز ضمن عرض خداقوت خدمت همکاران هدف از برگزاری این جلسه را معرفی صندوق ذخیره فرهنگیان و فعالیت های آن عنوان و اظهار کرد: همکاران قراردادی از هم اکنون می‌توانند با عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان در این موسسه سرمایه‌گذاری و در حین خدمت و زمان بازنشستگی از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به میزان سهم‌الشرکه اعضا و پرداخت معادل همان میزان سهم دولت به موسسه، گفت: تا سال گذشته این میزان 1.27 بود و از سال گذشته با صدور بخشنامه امکان افزایش آن تا پنج درصد وجود دارد و همکاران قراردادی عضو می‌توانند با انتخاب سهم خود تا پنج درصد از مزایا و سود موسسه نیز بهره‌مند شوند‌.

در ادامه عبدالرسول عباسی مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز به خدمات رفاهی و معیشتی صندوق نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این موسسه در حوزه‌های مختلف به اعضای خود خدمت ارائه می‌کند، توزیع خودرو از طریق شرکت‌های لیزینگ، گردشگری، ارائه کارت خرید و غیره را از جمله خدمات صندوق برشمرد که اعضا می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: شرکت خدمات زیارتی، سیاحتی و گردشگری زاگرس متعلق به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان البرز است و همکاران قرارادادی نیز بعد از عضویت در صندوق میتوانند از تورهای زیارتی و سیاحتی آن با شرایط ویژه استفاده کنند.

عباسی تصریح کرد: عضویت در صندوق و انتخاب درصد میزان سهم الشرکه و سود سالانه موسسه مزایایی است که اعضا می‌توانند از آن برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا