شهردار فردیس در روز های آتی انتخاب می شود

پایگاه خبری تحلیلی“طلوع فردیس ”

شهردار فردیس در روز های آتی انتخاب می شود

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: شهردار فردیس در روز های آتی انتخاب می شود.

” طلوع فردیس “ به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، سید حمید یعقوبی عصر یکشنبه در آیین معارفه سرپرست شهرداری فردیس که در دفتر شهردار برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات منوچهر غفاری شهردار سابق فردیس، اظهار کرد: منوچهر غفاری برای مدیریت هرچه بهتر شهر، از هیچ تلاشی فروگذار نبود؛ برای وی آرزوی موفقیت داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس، استعفای منوچهر غفاری شهردار سابق فردیس با ۵ رای موافق پذیرفته شد، عنوان کرد: پس از آن، از میان ۴ کاندید برای سرپرستی شهرداری فردیس که حمید شهسواری معاون معماری و شهرسازی شهرداری فردیس، شهرام وارسته مدیر منطقه یک شهرداری فردیس، مسعود نجفی مدیر بازرسی شهرداری فردیس و علی خوشگرد معاون خدمات شهری شهرداری فردیس بودند، مسعود نجفی مدیر بازرسی شهرداری فردیس به اتفاق آراء هشت رای، به عنوان سرپرست شهرداری فردیس انتخاب شد.

یعقوبی اضافه کرد: از این انتخاب خرسندیم و امیدوار هستیم که شاهد توسعه و رشد شهر فردیس باشیم.

وی با بیان اینکه در هفته های آتی شهردار فردیس توسط اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب می شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای رشد و تعالی این شهر تلاش می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه فردیس دارای کمبود های زیرساختی فراوانی است، تصریح کرد: از ابتدای تشکیل مدیریت شهری فردیس اقدامات بسیاری برای زیرساخت سازی در این شهر انجام شده است اما تا رسیدن به نقطه عطف فاصله وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا