فضای مجازی بستری مناسب برای انتقال مفاهیم انقلابی و تمدن سازی اسلامی است

پایگاه خبری تحلیلی“طلوع فردیس ”

‍ فضای مجازی را دریابید!

سرهنگ علیزاده: فضای مجازی بستری مناسب برای انتقال مفاهیم انقلابی و تمدن سازی اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان فردیس از تعلیم و تربیت به عنوان  مهمترین اصل تمدن سازی یادکرد و گفت: برای دستیابی  به تمدن اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب، باید نسلی انقلابی تربیت کنیم.

 سرهنگ احسان علیزاده در مراسم تجلیل از مربیان و روحانیون عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در مسجد جامع المهدی برگزار شد، با اشاره به هجمه های مختلف دشمنان و آرایش متنوع جنگی آنها در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره، گفت: امروز بیش از هر زمان  دیگری به تعمیق باورهای دینی و استحکام عقاید انقلابی افراد جامعه نیاز داریم.

وی حوزه علمیه خواهران و برادران و وجود مبلغان و اساتید علم و اخلاق در شهرستان فردیس را از ظرفیت های مثبت برای تقویت اصول اخلاقی و اعتقادی در جامعه دانست و بر ضرورت تشکیل قرارگاه عقیدتی  از طریق ارتباط مؤثر بین فعالان این حوزه در شهرستان تأکید کرد.

فرمانده سپاه فردیس با بیان اینکه گام اول انقلاب توسط شاگردان معلمانی چون شهید مطهری برداشته شد، گفت: از مربیان، معلمان و فعالان حوزه آموزش انتظار می رود که علاوه بر تحصیل علم و خودسازی، نسلی را تربیت کنند که در گام دوم انقلاب و تحقق اهداف آن مؤثر باشند.

وی از تعلیم و تربیت به عنوان  مهمترین اصل تمدن سازی یادکرد و افزود: برای دستیابی  به تمدن اسلامی، باید نسلی جدید با توانایی ویژه برای پیشبرد اهداف انقلاب، تربیت کنیم. اگر بخواهیم تمدن نو بسازیم؛ در مرحله اول  باید خودسازی را آغاز کنیم و به جامعه پردازی برسیم. عدم توجه به اصول تربیتی منابع انسانی به عنوان سرمایه یک کشور، جامعه ای وابسته به دیگر کشورها را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا