مبادا مسئولین پشت ملت را خالی کنند / امروز خدمت به مردم مبارزه با آمریکاست+ عکس

پایگاه خبری تحلیلی”طلوع فردیس ”

خطبه دوم امام جمعه

مبادا مسئولین پشت ملت را خالی کنند / امروز خدمت به مردم مبارزه با آمریکاست

امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه دوم عنوان کرد : ما امروز گرفتار یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم در واقع دشمنان ما در دوران فعلی جنگ تمام عیاری را بر علیه این مردم و کشور شروع کردند

مسئولین باید همت و غیرت بیشتری از خودشان نشان بدهند ومبادا پشت مردم را خالی کنند مبادا کاری کنند رهبری نیز مثل حضرت امام جام زهر را سر بکشند

خطیب نماز جمعه فردیس در ادامه افزود : منافع ما حدعقلی شد ه چرا که دقت نکردیم  چون توصیه رهبری را دولت و مذاکره کننده گان ما جدی نگرفتند رهبر معظم ما ۹ توصیه را بیان کرد وفرمودند که هنگام امضاء برجام این ۹ توصیه را توجه داشته باشید وجدی بگیرد اما متآسفانه توجه نشد وآمریکائی ها به راحتی از برجام خارج شدند واروپائی ها نیز بعد از خارج شدن آمریکائی ها از برجام تعهد خود را عمل نکردندو یک کانال ارتباط مالی ایجادکردند. آن هم برای تحقیر ملت ایران بود .

  امام جمعه فردیس عنوان کرد :  همانطور که قاطبه ملت با انقلاب  و رهبری همراهی کردند دولت ومجلس نیز باید با مردم همراهی  کنند .

امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اینکه رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس در سخنرانی پیش از خطبه ازعملکرد اتاق اصناف درجهت داشتن یک بازار سالم خبرداد و از عملکرد اتاق و نظارت بازرسین این مجموعه بر صنوف فردیس وبرخورد قاطع بر متخلفین این شهرستان عناوینی را ایراد کردند قدر دانی کرد

دکتر ایمانی در ادامه گفت : بازرسی اتاق اصناف با نیروی کم واندک امکاناتی که دارد واقعآ عملکرد چشمگیری داشته ،اما این کفایت نمی کند وپاسخگوی یک شهر ۵۰۰ هزار نفری با حدود ۲۵هزار واحد صنفی با ۴ نفر بازرس که نمی شود کل شهرستان را تحت کنترول کرد ویا متخلفین را شناسایی کرد ، دوستان از مردم کمک بگیرند در واقع اینجا مردم نیزباید وارد عمل شوند واگر در جای مکانی با گرانفروشی ، کم فروشی ویا احتکارکننده ای برخورد کردند .اطلاع رسانی کنند و اتاق اصناف ،بازرسی ، قوه قضائیه  ،تعزیرات با گرانفروشان و کم فروشان برخوردجدی و قاطع داشته باشند .

خطیب جمعه شهرستان فردیس دربین خطبه ها از استاندار وهیئت نظارت بر رفتارهای شورای شهر خواستار رسیدگی به اخلافات شورا و شهرداری این شهرستان شد وبیان کرد : جناب آقای استاندار منتظر چه هستید .شهرداری فردیس چرا نمی تواند حقوق وعیدی کارمندان خود را پرداخت کند .چرا ؟ چه دستی در کار است  چرا استانداری محترم وهیئت نظارت در این خصوص اقدامی نمی کنند ؟ چرا جهت رفع این مشکل عظیم جلسه ای تشکیل نمی شود .

امام جمعه فردیس درادامه افزود : آیا قصد مجازات مردم شهرستان فردیس را دارید ؟ که چرا خواستید مستقل شوید ؟چرا خواستید شهرستان باشید .چرا خواستید شورای شهر و شهرداری مستقل داشته باشید و… پس ما نیز از شما انتقام می گیریم .قطعآ اینگونه نیست . اما اگر این مردم را دوست دارید و می خواهید به این مردم کمک کنید پیگیر این مشکل باشید در این خصوص اقدامی انجام دهید .ماباید جانب دار مردم باشیم مردم ولی نعمت ما هستند همانطور که حضرت امام فرمایش کرده بود باید به مردم خدمت کنیم .

امروز خدمت به مردم مبارزه با آمریکاست آقای که ماهانه دها میلیون حقوق می گیرید این شهر را ساماندهی کنید وهینطوری شهر را به امان خدا رها کردید.  آقای استانداراز جانب مردم خاستار این هستیم که در جهت حل این مشکل وورود کنید .

دکتر ایمانی در خصوص پایداری انقلاب و ضعف آمریکائی ها عنوان کرد : امروز آمریکائی ها دچار ضعف شدند دربحث سیاسی شکست خوردندو به اهداف شومشان نرسیدند وهمچنین سفربشار اسد به ایران بیان گر این بود که تصمیمات در جای دیگری گرفته می شود ورهبر انقلاب اسلامی بشار اسد را قهرمان دنیای عرب برشمورده است .

 امروز وقت کم کاری بی نشاط بودن نیست امروز ملت ایران پای کار ایستاده .این مردم انقلابشان را دوست دارند اکنون به دولتی ها ، به مجلسی ها ،به کسانی که در قوه قضایی هستند در حاکمیت ومدیریت های کشور هستند می گویم شما نیز پایکار باشید نگذارید این انقلاب به دست نا محرمان برسد .نگذارید خون شهدا پایمال شود .مردم از شما می خواهند پای کار بیائید .آن چیزی که این ملت از مسئولین  می خواهند همراهی کردن مسئولین به مردم وتبعیت از رهبری می باشد نه اینکه شعاری برخورد کنیم بلکه باید عمل کنیم  

منبع خبر: ستاری،خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا