موضوع انتقال آب شهرستان فردیس به صورت جدی پیگیری شود/

پایگاه خبری تحلیلی“طلوع فردیس ”

موضوع انتقال آب شهرستان فردیس به صورت جدی پیگیری شود/ لزوم افزایش وحدت و همدلی میان مسئولان

امام جمعه شهرستان فردیس : موضوع انتقال آب شهرستان فردیس به صورت جدی پیگیری شود.

طلوع فردیسبه گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی صبح پنجشنبه در آیین افتتاح هفتمین جشن های کاروان زیرسایه خورشید که در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان فردیس برگزار شد، با بیان اینکه حضور این کاروان مایه خیر و برکت شهرستان فردیس خواهد بود، اظهار کرد: دین اسلام، دین رحمت و معرفت است؛ کاروان زیر سایه خورشید از سوی امام رضا (ع) یکی از معصومین رئوف هستند.

وی در ادامه اشاره به اینکه اسلام دینی است که در آن دفاع و جهاد مطرح شده است، عنوان کرد: امام رضا (ع) معصومی است که رحمت آن علاوه بر انسان ها، شامل حال همه موجودات زنده بوده است.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه امام رضا (ع) با قبول ولایت، چتری حمایتی برای شیعیان شد، تاکید کرد: این ولایت عهدی ظاهری امام، موجب شد که مقداری از ظلم به شیعیان کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه امید داریم وجود کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان فردیس موجب ایجاد وحدت و همدلی میان شهر فردیس شود، بیان کرد: برخی مسائل امروز جزء مسائل مهم و کلیدی شهرستان فردیس شده است.

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه موضوعات انتزاع شهرفردیس از کرج، انتقال آب به فردیس، شهرک طالقانی و غیره مباحثی است که باید به صورت ویژه به آنها پرداخته شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، باید شاهد انجام اقدامات اساسی در شهر باشیم.

وی با اشاره به لزوم افزایش همدلی و همراهی میان مسئولان، گفت: امید داریم آنچه که وظیفه داریم را در کشور جمهوری اسلامی انجام دهیم و شرمنده مردم شهید پرور کشور نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا