وقوع ۱۷ مورد آبگرفتگی در فردیس/ سامانه ۱۲۵ آماده پاسخگویی به شهروندان است

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

وقوع ۱۷ مورد آبگرفتگی در فردیس/ سامانه ۱۲۵ آماده پاسخگویی به شهروندان است

رئیس ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از وقوع 17 مورد آبگرفتگی در فردیس خبر داد و گفت: با توجه به تداوم بارش ها تا پایان هفته، همه واحد های آتش نشانی شهرداری فردیس در حالت آماده باش خواهند بود.

حسین عاشوری از ۱۷ مورد آبگرفتگی در فردیس خبر داد و اظهار کرد: این آبگرفتگی ها در مناطقی از جمله بلوار ثابتی، فلکه چهارم، خیابان پیک، خیابان قریشی، شهرک وحدت و غیره رخ داده بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به محض اطلاع در محل آبگرفتگی حضور یافته و نسبت به تخلیه سیلاب اقدام کردند.

رئیس ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در بخش دیگری با اشاره به تداوم بارش ها، تصریح کرد: همه ایستگاه های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در حالت آماده باش هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم تا در صورت رخداد حادثه ای، مراتب را با سامانه ۱۲۵ شهرداری فردیس درمیان گذارند تا در خصوص رفع آن اقدام شود.

منبع خبر :  پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس،

https://t.me/toloefardes  کانال خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا