پیام تبریک اتاق اصناف شهرستان فردیس به مناسبت اول مهر روز بازگشایی مدارس

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس ”

پیام تبریک اتاق اصناف شهرستان فردیس به مناسبت اول مهر روز بازگشایی مدارس

هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفتند.

متن این پیام به این شرح است:

«به نام خداوند جان و خرد»

«امروز اول مهر است. نخستین روز بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، روز خاطره انگیزاست ،فراموش نشدنی ، اول مهر نه تنها روزی خاطره‌انگیز است که روزی مبارک و متبرک شده است.

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این جشن بزرگ، فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس و قدرشناسی هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس  را از کارکنان شریف و متعهد مجموعه بزرگ فرهنگی شهرستان فردیس ، اساتید، معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند، اعلام می داریم.

همچنین تبریک ویژه هیئت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان  را به قدوم معصومانه نوگلان و شکوفه های نورسته کلاس اولی ها تقدیم می داریم، امیدواریم با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی اجتماعی شهر بتوانیم موجبات عزت، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان بویژه شهرستان فردیس  را فراهم آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا