پیام تبریک اتاق اصناف شهرستان فردیس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

پیام تبریک اتاق اصناف شهرستان فردیس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس  با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان فردیس   در این پیام، داود نظری نیا رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس وهیئت رئیسه اتاق اصناف فردیس تقارن هفته ایثار و استقامت با ماه پیروزی خون بر شمشیر را الگو پذیری کربلای ایران اسلامی از نهضت سرخ عاشورا برشمرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

امروزه قدرت و اقتدار ایران اسلامی درمنطقه و جهان به نقطه‌ای رسیده است که استراتژیست‌های بزرگ، جمهوری اسلامی ایران را مهمترین بازیگر بین المللی قلمداد می‌کنند و بر این باورند که هیچ منازعه و مناقشه‌ای در منطقه بدون حضور ایران حل نخواهد شد.

اکنون باید با برنامه ریزی درست و فرهنگ سازی مناسب این فرهنگ غنی و ماندگار ایثار و شهادت را به جوانان و نوجوانان و حتی نسل‌های آینده انتقال داد و این میراث عظیم و ماندگار را به عنوان ویترینی از رشادت‌ها و فداکاری‌ها به همگان شناساند و البته وظیفه مسئولان و متولیان امور فرهنگی و هنری در این راستا بس سنگین و تاثیر گذار است.

اینجانب وهیئت رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس هفته دفاع مقدس را به رهبر فرزانه انقلاب، دولتمردان دولت تدبیر وامید، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان فردیس  تبریک عرض می‌کنیم و تقارن این هفته با ماه محرم، ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را الگوپذیری از سیره آن امام همام و تاسی از نهضت سرخ حسینی می‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا