نشست هم اندیشی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس+عکس

پایگاه خبری تحلیلی“طلوع فردیس ” 

نشست هم اندیشی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس+عکس

دومین نشست هم اندیشی نایب رئیس اتاق اصناف ، روسای اتحادیه های صنفی شهرستان فردیس با مرکز اموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در محل مرکز اموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس برگزار شد.

در این نشست گزارشی از اقدامات مشترک انجام شده در راستای مهارت آموزی و ارتقای مهارت اعضای اتحادیه های صنفی شهرستان ارائه و بر گسترش همکاری های فیمابین تاکید شد.

مهدی فولادی نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و همکاری های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس در ارائه خدمات آموزشهای مهارتی به جوامع هدف اتاق اصناف فردیس عنوان کرد : گسترش این همکاری ها و برگزاری چنین نشستهایی جهت ایجاد هماهنگی و همکاری بیشتر به صورت ماهانه نتایج مطلوبی را دربردارد که امیدوارم این نشستها ادامه داشته باشد.

 

حمیدی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه شهرستان فردیس ضمن تشکر از کلیه کارکنان فنی و حرفه ای فردیس، پیشنهاد برگزاری مسابقات مهارتی حرفه های مختلف در سطح شهرستان فردیس را ارائه نمودند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس ضمن تشریح زمینه های فعالیتهای مشترک با اصناف و اتحادیه های صنفی در سطع شهرستان  این همکاری را نمونه و قابل تحسین دانست

در ادامه این نشست مهندس پورجعفر پیشنهادهای جهت مشارکت بیشتر اعضای اتحادیه های صنفی به ویژه مشارکت در برگزاری دوره های آموزشی متنوع را مطرح کرد .

وی معرفی افراد صاحب صلاحیت آموزش و تدوین استانداردها و منابع آموزشی، برگزاری آزمونهای صلاحیت و مشارکت در برگزاری المپیادهای سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشوردر سطوح ” شهرستانی، استانی و ملی” را نیز پیشنهاد داد که مورد استقبال اتاق اصناف واتحادیه های صنفی قرار گرفت.

شایان ذکر است در اجرای طرح « مهارت آموزی در محیط کار واقعی» بیش از ۴۵۰ نفر از افراد معرفی شده اتحادیه های صنفی شهرستان فردیس از آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

در پایان این نشست  توسط اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی با اهدای لوح تقدیر از رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس تجلیل وتقدیر به عمل آمد.

منبع خبر :ستاری،خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

https://t.me/toloefardes به کانال خبری تحلیلی طلوع فردیس بپیوندید

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا