جلسه هم اندیشی رونق تولید وحل معضلات اصناف در سازمان”صمت “استان البرزبرگزار شد + 45 عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

جلسه هم اندیشی رونق تولید وحل معضلات اصناف در سازمان”صمت “استان البرزبرگزار شد + 45 عکسhttp://toloefardis.ir/

جلسه هم اندیشی رونق تولید ، حل معضلات اصناف ، فرهنگ عمومی و پیشگیری از آسیب ها با حضور سردارمولایی ، شاهمردای رییس سازمان “صمت “استان البرز ، کریمی رئیس اتاق اصناف استان وسرهنگ محمودی رئیس بسیج اصناف استان در سازمان “صمت “استان البرزبرگزار شد .

http://toloefardis.ir/

سرهنگ محمودی  رئیس بسیج اصناف استان ضمن خیرمقدم گویی و قدر دانی از رسانه ملی واصحاب رسان استان و شهرستان ها در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی گفت  : این مراسم پیرامون  یررسی دغدغه ها و مشکلات صنفی وهمچنین راهکار های در خصوص رونق بازار وتولید بویژه فرهنگ عمومی و پیشگیری از آسیب ها برگزار گردید

http://toloefardis.ir/

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف استان البرز در این خصوص عنوان کرد : جهت رونق تولید به هماهنگی بیشتردستگاه ها نیاز است بنابر این در کنار هم  وحمایت  از تولید می شود شاهد تحول عظیمی در رونق تولید بود

http://toloefardis.ir/

رییس سازمان “صمت “استان البرزنیز عنوان کرد : باید مسائل و مشکلات این عزیزان بررسی شود که اکنون در دست بررسی می باشد اگر در جای کمبود کالا یا ناهماهنگی باشد رصد خواهد شد وتوسط کارگروه های ویژه بررسی خواهد شد .

شاهمردای در خصوص رونق تولید پوشاک پس از تحریم عنوان کرد : با توجه به اینکه در تحریم ظالمانه آمریکا و دشمنان ایران بسر می بریم . اما چشم انداز روشنی در پیش و روی داریم .حتمآ با همت و تلاش خود به تولید داخلی کشور رونق خواهیم داد .

این تحریم ها نه تنها مانع تولد گنندگان در تولید کالا از جمله پوشاک نمی شود بلکه موجب رونق پوشاک داخلی خواهند شد همانطور که همه شاهد آن هستیم بعد از تحریم ها و مبارزه با ورود اجناس قاچاق به داخل کشور این صنف در حال رونق گرفتن است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز در این جلسه در خصوص آسیب شناسی در حوزه تولید  وهمچنین در مورد  رونق تولید سخن گفت .

http://toloefardis.ir/

سردار مولایی با بیان اینکه متآسفانه آنچه ما اکنون ضربه می بینیم بخش عمده آن از داخل است ،دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند عنوان کرد : اگر امروز مسئول یا مدیری تحت تآثیر عملیات روانی دشمن قرار می گیرد وکاری را انجام می دهد بخشی از آنها ناخواسته آسیب می رساند .در واقع اون مدیر یا مسئول خودش ناخواسته مورد هدف دشمن قرار گرفته است .پس باید مراقب یود چراکه اهداف دشمن مبنی بر فعالیت های شمامی باشد.

در این مراسم هیئت رئیسه اتاق اصناف ، رئیس بسیج اصناف ، روسا و هیئت مدیره اتحادیه های صنفی این شهرستان نیز حضور داشتند

منبع خبر : ستاری خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا