سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در قالب رزمایش خدمت رسانی به مردم+۲۳عکس 

پایگاه خبری تحلیل “طلوع فردیس “

سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در قالب رزمایش خدمت رسانی به مردم+۲۳عکس 

۷۰ پک آموزش تحصیلی به دانش آموزان محروم شهرستان فردیس اهدا شد

با برپایی “رزمایش خدمت” در سراسر کشور، اقدامات عمرانی و خدمات‌رسانی بسیج سازندگی نیز به اوج خود رسیده است. واکنون رزمایش خدمات‌رسانی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)  در اقصی نقاط کشور هر کمکی که بتوانند برای کمک به مردم در قالب فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی انجام می‌دهند.

مسئول جهادی سپاه ناحیه امام رضا (ع) و مدیر ارشد گروه های جهادی شهرستان فردیس در خصوص رزمایش خدمات‌رسانی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) عنوان کرد : این رزمایش که یک طرح عظیم ودر بخش های مختلف می باشد که از ۹ شهریورماه امسال در سراسر کشور آغاز شده است وتا ۲۹ شهریورماه جهت ارائه خدمات به عموم مردم در جامعه ادامه خواهد داشت که گروه جهادی یاس کبود در شهرستان فردیس نیز در این خصوص فعالیت خود را شروع کرد .

سید جلال در ادامه عنوان کرد :خدمت‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی از جمله اهداف برگزاری رزمایش خدمات‌رسانی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهیه پک های آموزشی تحصیلی می باشد که توسط خیرین جمع آوری وبه واسطه جهاد گران بسیج سازندگی بسته بندی وبین دانش‌آموزان نیازمند و بی بضاعت شهرستان فردیس توزیع می شود .

مدیر ارشد گروه های جهادی شهرستان فردیس با بیان اینکه این پنجمین اعزام گروه جهادی یاس کبوددرقالب کمک رسانی به مناطق محروم می باشد افزود : گروه های جهادی دیگری هم که ۱۴ اعزام در قالب فنی عمرانی ،آموزشی تحصیلی ،فرهنگی ،اکران فیلم و اقتصادی مقاومتی در حال فعالیت هستند که نتیجه قابل توجهی را در بر داشت از جمله عملیات آب رسانی در روستای اختر آباد بود که توانستیم بخشی از روستا آبرسانی شود

زهراخیری مسئول گروه یاس کبود گفت : با کمک خواهران گروه یاس کبود محرومین منطقه شناسایی وتاکنون حدود ۷۰ پک آموزش تحصیلی تهیه شده که توسط گروه جهادی به مناطق محروم ودرب خانه هایشان تحویل خوایم داد .

یکی از خواهران اعضای گروه در ادامه بیان کرد: چندین سال است که توسط خانم خیری وخانم محمدی ودیگر اعضای گروه مشغول به این کارهستیم الخصوص در تهیه جهیزیه نوعروسان که  تاکنون ۷۲ سری جهیزیه برای نوعروسان تهیه‌شده که کاملاً ایرانی بوده وبه یاری خدا این روند همچنان ادامه دارد.

منبع خبر : ستاری ،خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا