موکب‌داران شهرستان فردیس جهت استقبال زائران امام حسین(ع) در نجف و کربلا مستقربودند+42 عکس

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس ”

موکب‌داران شهرستان فردیس جهت استقبال زائران امام حسین(ع) در نجف و کربلا مستقربودند+42 عکس

شهرستان فردیس در این چند سال سعی کرده با برپا کردن موکب در عراق (نجف )  به سهم خود از زائران امام حسین(ع) پذیرایی خوبی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ” چند سالی است  که با کمک های مردمی  موکب‌های پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در داخل ایران و داخل خاک عراق ساماندهی شده و مردم نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این موکب‌ها اهدا می‌کنند تا از زائرین حرم با عناوین مختلف کمک وپذیرایی شود .

شهرستان فردیس  نیز در این چند سال سعی کرده با برپا کردن موکب های درایران برای جاماندگان حرم ودر عراق برای زائرین حرم به سهم خود از زائران امام حسین(ع) پذیرایی خوبی داشته باشد.

موکب های همچون ، موکب هیئت محبان الائمه رزمندگان فردیس وکانون خادمیاران رضوی فردیس و موکب های دیگری که ازطرف شهرستان فردیس در نجف مستقر بودند تا خدمتگزار زائرین حرم باشند

به گفته شهبازی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس در این موکب ها در هر وعده غذایی از هزاران نفر پذیرایی شده است .

در حاشیه این موکب ها  ایستگاه صلواتی فردیس  نیز با چایی  و شربت از زائرین پذیرای شده بود . و برای خدمت‌دهی بهتر نیز تعداد زیادی  خادم در موکب‌های این شهرستان خدمت‌گذار زائران شده بودند .

گفتنی است  موکب‌های فردیس ظرفیت اسکان 1000 نفری را در بر داشته است  

خبرنگاروتصویر برداراعزامی سایت طلوع فردیس :مهدی ستاری

منبع خبر : ستاری خبرگزاری صدا وسیمای البرز  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا