تصویب ۲۷۰ میلیون اعتبار برای تجلیل از نخبگان ورزشی+عکس

پایگاه خبری تحلیلی“طلوع فردیس “

تصویب ۲۷۰ میلیون اعتبار برای تجلیل از نخبگان ورزشی+عکس

در این مراسم عزیزی سرپرست اداره ورزش و جوانان از تصویب ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار توسط شورا و شهرداری فردیس برای تجلیل از مدال آوران شهرستان خبر داد.

‍” طلوع فردیس “همایش نقش ورزشکاران و قهرمانان در ۸ سال دفاع مقدس با حضور دکتر ایمانی امام  جمعه شهرستان فردیس ، د کتر کولیوند نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی ،غفرانی مدیر کل ورزش وجوانان استان البرز اینانلو فرماندار شهرستان ، عزیزی سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس ، رئیس بنیاد حفظ اثار شهرستان  ریاست شورای شهرستان فردیس ،رئیس و اعضای شورای اسلامی فردیس و رئیس و اعضای شورای اسلامی مشکین دشت و جمعی از مدیران و مربیان ،رئیس هیاتهای ورزشی شهرستان و ورزشکاران این شهرستان با شکوه خاصی وبیعت با شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در سالن همایش ایثارگران   شهرداری منطقه ۱ برگزار شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس  در همایش نقش ورزشکاران و قهرمانان در ۸ سال دفاع مقدس که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با حضور مسئولین و ورزشکاران در سالن همایش منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد با تاکید بر لزوم تبیین ایثارگری های رزمندگان اسلام گفت:اقشار مختلف در  حماسه های ۸ سال دفاع مقدس نقش دارند و ورزشکاران نیز  باید برای تبیین نقش ورزشکاران در جامعه بویژه ورزشکاران نسل سوم انقلاب تلاش کنند.

داود عزیزی افزود: وجود ۵ هزار شهید ورزشکار  در بین شهدای میهن اسلامی نشان از غیرت، همت و عزم راسخ ورزشکاران برای دفاع از میهن و آرمان های  انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه ما معتقدیم شهدا، قهرمانان واقعی میهن اسلامی هستند گفت: اهدای مدال ورزشکاران به خانواده های شهدا  که همواره در مراسمات مختلف شاهد آن هستیم، نشانه  این اعتقادات در بطن جامعه است.

عزیزی گفت: اکنون همه ما وظیفه سنگینی برعهده داریم و باید سینه به سینه به تبیین حماسه های شهدا و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنیم.

وی بر لزوم ترویج منش پهلوانی در بین ورزشکاران تاکید کرد و افزود: دوره قهرمانی کوتاه است اما منش پهلوانی ورزشکاران را ماندگار می کند. رعایت حسن اخلاق و منش پهلوانی  در  ورزشکاران شهرستان توسط ۳۷هیات  ورزشی پیگیری می شود که جای تقدیر دارد.

منبع خبر : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا