اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی جهتداحداث میدان آیینی شهر فردیس

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس ”

مدیر زیباسازی شهرداری فردیس گفت: احداث میدان آیینی شهر فردیس در فلکه چهارم و المان فلکه دوم این شهر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در دستور کار این مدیریت است.

” طلوع فردیس ” محمد حسین جعفری : پروژه های پاکسازی جداره ها، نقاشی دیواری ، اجرای تزئینات خاص بصری و ساخت سردیس و المان های خاص بصری با اعتبار ۶ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح ها حفظ و ماندگاری شادابی، تازگی شهر است.

مدیر زیباسازی شهرداری فردیس با اشاره به اینکه ساخت تابلوهای جدید معابر، بلوارها و میادین در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد، ادامه داد: این طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه حدف زوائد بصری، نازیبایی ها و تابلوهای غیرمجاز و مازاد از چهره شهر ضروری است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: تابلوهای غیر مجاز و حذف زوائد بصری در مناطق یک و دو شهرداری فردیس با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تا پایان آبان ماه ساماندهی می شوند.

جعفری از اجرای پروژه آذین بندی، نصب المان و ریسه‌های نورانی جهت نورپردازی معابر و میادین شهر و خرید اقلام آذین بندی شهر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای مناسب ‌سازی منظر و ایجاد فضای بصری مناسب شهری این طرح ها در سطح شهر فردیس اجرا خواهد شد.

مدیر زیباسازی شهرداری فردیس احداث میدان آیینی شهر برای فلکه ۴ و ساخت و المان فلکه دوم فردیس با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و پروژه احداث کریدور های نورانی و مناسبتی در بلوار شهید سلیمانی و بلوار شهدا و نورپردازی معابر و ساختمان های شهر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات این مجموعه در سال جاری دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا