باید همه منازل مسکونی، تجاری ها و کارگاه های فردیس ایمن سازی شود

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

باید همه منازل مسکونی، تجاری ها و کارگاه های فردیس ایمن سازی شود

لزوم احصای مناطق پر خطر فردیس/ اداره پیشگیری آتش نشانی ساختمان های شهر را پایش کند.

حسن سعیدی باشسیز با اشاره به مرگ خانواده ای ۴ نفره در منطقه اهری فردیس به علت نشت گاز، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مدیریت شهری فردیس حفظ سلامت جان شهروندان است.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم است سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در حوزه پیشگیری فعال تر عمل کند، اضافه کرد: لازم است نسبت به احصای خانه هایی که نا ایمن هستند اقدام شود.

سعیدی باشسیز در بخش دیگری بر لزوم آموزش های شهروندی در محلات مختلف شهر خصوصا محلات کم برخوردار و محروم، عنوان کرد: باید ایمنی ساختمان ها در فردیس به نقطه ای برسد که شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

وی بر لزوم بررسی وضعیت ایمنی ساختمان های مناطق محروم تاکید کرد و افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در حوزه امداد رسانی بسیار موفق عمل کرده است اما لازم است در حوزه پیشگیری نیز بیش از این فعال شود.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس تصریح کرد: باید همه منازل مسکونی، تجاری ها و کارگاه های فردیس ایمن سازی شود تا شاهد رخداد اتفاقات ناگواری در شهر نباشیم.

وی از شهروندان در پایان کاهش حوادث را منوط به همراهی شهروندان دانست و گفت: از شهروندان می‌خواهیم توصیه های ایمنی را جدی بگیرند تا شاهد به حداقل رسیدن حوادث ناگوار این چنین باشیم.

منبع خبر :پایگاه خبری مدیریت شهری،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا