بهره‌برداری از گرمخانه ویژه آقایان با ظرفیت 40 نفردر فردیس

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس”

 بهره‌برداری از گرمخانه ویژه آقایان با ظرفیت 40 نفردر فردیس

گرمخانه ویژه آقایان با ظرفیت پذیرش حدود 40 نفربه مناسبت هفته مبارک دهه فجر با حضوردکتر ایمانی امام حمعه فردیس ، فرماندار و معاونین فرمانداراعضای شورای شهر ،  شهردار و معاونین (خدمات شهر ، فرهنگی، عمران)وبرخی از مسئولین شهری به همت سازمان فرهنگی شهرداری فردیس در بلوار بهاران غربی فردیس افتتاح شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس در حاشیه این افتتاحیه عنوان کرد : این مرکز با تلاش همکاران ما در سازمان فرهنگی و پیگیری‌ها و دستورات اعضای محترم شورای شهر و شهردار فردیس در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری رسید.

محمود میرزاخانی در ادامه افزود: در این مرکز علاوه بر اسکان ۲۴ ساعته، امکاناتی همچون؛ ۳ وعده غذایی، خدمات بهداشتی و درمانی و حضور روانشناس برای افراد متقاضی در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به ضرورت  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از عزیزانی که در این مرکز اسکان داده می شوند در بدو ورود شان تست کرونا گرفته خواهد شد.

گفتنی است هماهنگی های لازم جهت انتقال افراد بی خانمان توسط سازمان بهزیستی ونیروی انتظامی و صورت پذیرفته است و ضمنآ با انجام معاینات ابتدایی پزشکی و سه وعده غذایی گرم و خدمات بهداشتی و درمانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا