تبریک کانون بسیج رسانه فردیس به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

تبریک کانون بسیج رسانه فردیس  به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

شهرزاد ستاری شال مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ” به نقل از روابط عمومی کانن بسیج رسانه فردیس متن پیام بدین شرح است:

فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) که به نام هفته بزرگداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از فداکاری و تلاش‌های بی‌وقفه این فرزندان دلسوز میهن از جمله سربازان گمنام شهرستان فردیس که امنیت و آرامش جامعه را مدیون رشادت‌هایشان هستیم، تقدیر و تشکر نمایم.

نیمه شعبان سالروز ولادت خجسته و پربرکت یگانه منجی عالم است که بشریت و مستضعفین عالم، ظهور آن حضرت  را به نظاره نشسته اند تا  بشارت های  قطعی و حتمی حق برای اجرای عدالت در سرتاسر گیتی محقق گردد‌.

امروزافزایش روزافزون بی عدالتی ها، زورگویی ها، تجاوز ها و ظلم ها از سوی حکومت های ضد دینی در جهان بر علیه مردم، نیاز به شکل گیری حکومت جهانی امام زمان(عج) برای فراهم ساختن جهانی پر از عدل و داد را دو چندان کرده است.

اینجانب فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت امیدآفرین و نجات‌بخش آخرین نور امامت و ولایت، منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) را به مردم فهیم وشهید پرورشهرستان فردیس وهمچنین گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان، شهدای دفاع مقدس و شهدای رزمنده گمنام امام عصر (عج) هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به ساحت ولی‌عصر (عج) مقام عظمای ولایت، امام‌جمعه فرزانه و اندیشمند فردیس و تمامی عزیزان هوشیار و امنیت آفرین شهرستان فردیس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی را در تمامی عرصه‌ها مسئلت دارم.

 شهرزاد ستاری شال

مسول کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا