دومین نشست توجیهی و بصیرتی ستاد یادواره شهدای فردیس برگزار شد+عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

دومین نشست توجیهی و بصیرتی ستاد یادواره شهدای فردیس برگزار شد+عکس

دومین نشست توجیهی و بصیرتی با حضور امام جمعه ،  پدران شهید کنگرانی(شهید اقتدار) و شهید جلیلوند(شهید مدافع حرم) ،کانون بسیج رسانه وهمچنین گروه های فعال شهدایی ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس دردفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه فردیس ضمن خیرمقدم، از فعالیت های اخیر ستاد یادواره شهدا در عرصه های مختلف تقدیر و اعلام حمایت نمود.

دکترایمانی تمرکزبرترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدور از حواشی سیاسی را با کار پژوهشی و مورد نیاز در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را ضروری دانست.

امام جمعه شهرستان فردیس زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را یک ضرورت و بمعنای ترویج تفکر ایثار و از خودگذشتگی در صحنه میدان عمل و در مسیر نیل به فیض عظیم شهادت دانست و در این مسیر بر توجه به کار تشکیلاتی همسو، تاکید نمودند.

وی در ادامه افزود : بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان بخصوص توجه به قشر نوجوانان و جوانان با تمرکز بر فعالیت های شهدایی در مدارس و توجه به فرصت های فضای مجازی را باید جدی گرفت و بر تقویت شکل گیری جبهه فرهنگی مطالبه گر انقلابی را توصیه نمودند.

امام جمعه فردیس در پایان تاکید کرد : ستاد یادواره شهدای فردیس نیاز به تخصیص مکانی مناسب برای حضور میدانی فعالان شهدایی و محلی برای نگه داشت و نمایش آثار شهدایی دارد که باید در این خصوص تدابیری اندیشید

درادامه جلسه مدیر اجرایی ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس، ضمن تشکر از حضور مدعوین و تقدیر از حمایت های امام جمعه فردیس در مقوله سیاستگذاری و راهبرد این ستاد، در خصوص ساختار، اهداف، برنامه های آتی و اقدامات انجام شده  گزارشی را ارائه کرد.

مهدی خلیلی بیان کرد : در طی یکماه گذشته ۶۰ گروه فعال شهدایی در عرصه های مختلف از قبیل: گروه جهادی، فرهنگی، فضای مجازی، قرآنی، ورزشی وگروه های مختلف در سطح شهرستان فردیس  تشکیل و سازماندهی شده است که اکنون فعال هستند

مدیر اجرایی ستاد یادواره شهدای فردیس با بیان اینکه بحمدلله ظرفیت بسیار خوبی در جهت نیل به تحقق اهداف ایجاد شده و روند جذب و تشکیل این گروه ها ادامه خواهد داشت.گفت : هدف اصلی و راهبرد ستاد یادواره شهدا را متمرکز بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در فضیلت زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام و در راستای تحقق این راهبرد، همراهی آحاد جامعه و مسئولین شهرستان می باشد که بسیار موثر است.

در این نشست چفیه و نشان خادم الشهداء توسط پدران شهید کنگرانی(شهید اقتدار) و شهید جلیلوند(شهید مدافع حرم) به امام جمعه فردیس و اهداء گردید.

درپایان جلسه ضمن پرسش و پاسخ ، تعدادی از حاضرین پیشنهادات سازنده خود را ارائه نمودند و همچنین نشان خادم الشهدایی از سوی ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس به حاضرین اهداء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا