دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف فردیس با فرماندهی انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف فردیس و هیئت همراه با فرماندهی انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی+عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف فردیس با فرماندهی انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی+عکس

“طلوع فردیس ”  به مناسبت هفته نیروی انتظامی هیات رئیسه اتاق اصناف فردیس و طلیمی، سازمان بسیج اصناف کشور با فرماندهی انتظامی این شهرستان  دیدار کردند. http://toloefardis.ir/

در این نشست رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس  از همکاری وتلاش های بی وقفه و شبانه روزی دلیرمردان  و متعهد فرماندهی انتظامی وهمکارانشان  تقدیر و تشکر کرد و گفت: نیروی انتظامی امنیت و آرامش را تجلی می بخشد و آسایش ، امنیت وهمچنین  آسودگی  را با به خطر انداختن جان خود ارزانی مردم فهیم  خود میدارند.

داود نظری نیا در ادامه افزود :  اقتدار و قاطعیت جان برکفان ناجا در برابر قانون ستیزان و اخلالگران عرصه های نظم اجتماعی بر همگان اثبات شده و امروزدر همین شهرستان شاهد هستیم که  نیروی انتظامی فردیس به عنوان نهادی کارآمد در مقابله با ناامنی و بی نظمی درآورده و موجب هراس و وحشت مجرمان، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد مردم شده است .

در پایان هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس ضمن بازدید از فرماندهی محترم انتظامی وتقدیر و تجلیل از ایشان دیداری از  رئیس پلیس محترم امنیت ، رئیس محترم اداره اماکن ورئیس پلیس محترم راهور نیز داشتند وهمچنین به پاس همکاری و تلاش های بی وقفه از آنها  تقدیر و تجلیل به عمل آوردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا