طرح گشت ویژه بازرسی بر واحدهای مشاوران املاک شهرستان فردیس +عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

طرح گشت ویژه بازرسی بر واحدهای مشاوران املاک شهرستان فردیس +عکس

طرح گشت ویژه بازرسی بر واحدهای مشاوران املاک شهرستان فردیس در راستای نظارت بر اجاره‌ بها و کنترل قیمتهای مسکن با حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان صورت گرفت .

طلوع فردیس ” به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان فردیس ، رئیس اتاق اصناف فردیس در خصوص اجرای این طرح عنوان کرد : چند تیم بازرسی اتاق اصناف  از واحدهای مشاوران املاک بازرسی می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

داود نظری نیا در ادامه افزود :  دراین طرح ، بنگاه های مشاور املاک در خصوص نصب نرخنامه، دریافت کمیسیون مطابق با تعرفه و ارائه رسید برای دریافت حق مشاوره مورد بازرسی قرار می گیرند.

مسئول بازرسی اتاق اصناف شهرستان فردیس نیز در این خصوص عنوان کرد :  روزانه چیزی حدود 3 الی 4  پرونده شکایت در مورد مشاوران املاک در دست بررسی و پیگیری داریم  که اگر مشاوران املاک در انجام معاملات یا معرفی خریدار به فروشنده و مستاجر به موجر مرتکب تخلفی شودند، باید طبق ماده ۲۸ قانون موجود با مشاوران املاک مجوز دار و با مشاوران املاک بدون مجوز براساس ماده ۲۷ قانون موجود برخورد خواهیم کرد .

کامران میرشکاردرادامه افزود: با مشاوران املاک متخلف بدون اغماض برخورد می‌کنیم و اگر تخلف اثبات شود با همکاری اماکن به سرعت نسبت به تعطیلی آن مشاور املاک اقدام خواهیم کرد

مسئول بازرسی اتاق اصناف فردیس با بیان اینکه مردم فهیم شهرستان فردیس توجه داشته باشند . به هیچ عنوان در خصوص کمسیون ها کارت به کارت نکنند . افزود : مردم بدانند که هرگونه نقل و انتقال مبالغ پرداختی یا دریافتی باید در محل املاک صورت گیرد وهرگز مبالغ دیافتی یا پرداختی را کارت به کارت نکنند چراکه املاکی ها همه دارای دستگاه پوز می باشند

میرشکار با اشاره به راه‌های انتقال شکایات مردمی از مشاوران املاک به بازرسی اتاق اصناف تاکید کرد: شماره تماس 36638957 و 36677858 داخلی 115 و 114 جهت انتقال شکایات مردمی می باشد و کسانی که در معاملات با مشاوران املاک به مشکل برخورده‌اند می‌توانند با این شماره تماس مشکل خود را به کارشناسان مربوطه اتاق اصناف گزارش دهند.

وی با بیان اینکه در برخورد با مشاوران املاک خاطی کوتاه نمی‌آییم، گفت: هفته‌ای ۱۰ الی ۱۵ مرکز مشاوره املاک متخلف با رسیدگی و پیگیری‌های اتحادیه و اماکن تعطیل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا