مراسم اختتامیه هشتمین اجلاسیه شهدای شهرستان فردیس برگزار شد +عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

مراسم اختتامیه هشتمین اجلاسیه شهدای شهرستان فردیس برگزار شد +عکس

مراسم اختتامیه هشتمین اجلاسیه شهدای والامقام فردیس به مناسبت گرامیداشت روز شهدا با حضور خانواده های شهدا ، جانبازان ، دکتر ایمانی امام جمعه فردیس ، سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ، مهندس سعیدی شهردار فردیس وبرخی از مسئولین شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی شهرستان فردیس برگزار شد .

دکتر ایمانی امام جمعه فردیس با بیان اینکه همه روز ،روز شهدا است ما هر آنچه داریم از فداکاری ها و ایثارهاگری ها واز جان گذشتگی های شهدا داریم و افزود : اگر شهدا نبودند ، اگر ایثارگری و جانفشانی ها ی آنها نبود امروز از اسلام و انسانیت هم خبری نبود . امروز امنیت در کشور ما پایدار نمی شد .این افتخار ما این آبرو و حثیت ما این قدرت و دین و اعتقاداتمان را همه مدیون شهدا هستیم .مراقب باشیم که دشمن در کمین ماست .

مصطفی سعیدی سیرائی شهردار شهرستان فردیس نیزضمن قدردانی از زحمات مجموعه ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس در خصوص برگزاری برنامه های شهدایی در سطح شهر عناوینی را مطرح کرد وگفت : برنامه های با شکوهی در سطح شهر برگزار شد مثل برگزاری مراسم درختکاری به نیابت از شهدا ، موکب های شهدایی و پوشش محیطی تصاویر ۷۰۰ شهید در سطح شهر بیانگر همدلی و تعامل مجموعه شهرداری با نهاد های مردمی ، بسیج ، سپاه و ستاد یادواره شهدا می باشد .

مسئول ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس ضمن تقدیر و قدر دانی از حاضرین دراقتتامییه عناوینی از فعالیت ها واقدامات ستاد یادواره شهدا را بیان کرد وگفت : در هشتمین اجلاسیه شهدای شهرستان فردیس(۱۲ الی ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹) با رویکرد ارائه خدمت به مردم به نیابت از شهدا و بصورت غیرمتمرکز با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا و با رعایت دستور العمل های بهداشتی اقدامات وفعالیت های قابل توجه ای انجام شده است .

مهدی خلیلی درادامه افزود : اقدامات ستاد یادواره شهدا از 12 اسفند با مزین نمودن معابر، عرشه پل ها و تلویزیون شهری به تصاویر شهدای شهرستان فردیس با همکاری شهرداری این شهرستان با برنامه های مختالف ومتنوعای در سطح شهرستان صورت گرفت ودر نهایت اقتتامیه این اجلاسیه در روز جمعه همزمان با نماز جمعه این شهرستان برگزار شد وهمچنین اهداء نشان خادم الشهدا،توسط دکتر ایمانی به پدران شهداء صورت گرفت

خلیلی در پایان از جمله اقدامات در اختتامیه اجلاسیه ستاد یادواره شهدا در مصلی گفت : در راستای طرح خدمت رسانی و پاسخگویی مسئولان ادارت و سازمان های دولتی به مردم  همزمان با برگزاری نمار جمعه شهرستان فردیس وبه مناسبت اقتتامیه اجلاسیه شهدای فردیس برپایی میز خدمت به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز شهداء برخی از ادارات ضمن حضور در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه فردیس و برپایی میز خدمت ،به سوالات شهروندان و نمازگزاران ، در خصوص مسائل مختلف پاسخ دادند .

دکتر ایمانی ضمن تقدیر و قدردانی از آرانی مسوول دفتر امام جمعه فردیس ، حاج عسگری طلبه جوان که نائب امام جماعت در مسجد المهدی (ع) می باشد را بعنوان مسوول دفتر امام جمعه معرفی کرد . آرانی حدود ۱۸ سال در راستای رضایت مندی و رفع مشکلات ارباب رجوع در دفتر امام جمعه شهرستان فردیس صادقانه خدمت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا