مراسم وفات حضرت ام البنین (س) وچهلم شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس برگزار شد+عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

مراسم وفات حضرت ام البنین (س) وچهلم شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس برگزار شد+عکس

مراسم وفات حضرت ام البنین (س) وچهلم شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردارحق بین همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی توسط هیئت انصارالمهدی(عج) در مسجد الزهراء (س) فردیس برگزار شد

سردارحق بین با اشاره به اینکه دشمنان ما ازآنچه که بیش از همه می ترسند قدرت مردم است گفت : دشمنان ما ازایمان و وحدت ملت ایران می ترسند از قدرت موشک های ما ،از توان وقدرت سپاه و ارتش وما بقی قدرت های موجود درکشور ما می ترسند.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد : ظهورقدرتهای مردم ایران در 22 بهمن ، در کف خیابانها ،در روز قدس وپای صندوق های رای نمایان می شود ودقیقآ دشمن از همین ها می ترسد.

دشمنان ما در معادلاتشان قدرت مردم وهمبستگی مردم ایران را در نظر دارند وقتی حضوراکثریت مردم را دروحدت و همدلی ،  راهپیمائی ها ویا پای صندوقهای رای می بینند متوجه می شوند که مردم ولایتی هستند و هرگز رهبرشان را تنها نمی گذارند وبه طور طبیعی عقب نشینی می کنند .

وی با بیان اینکه قدرت ما حضور در انتخابات است گفت : مردم ما باید هوشیار باشنداگر چه مشکلاتی در جامعه وجود دارد واز طرفی فشار دشمن بالا است و بی تدبیری برخی از مسئولین هم دیده می شود اما نباید پشت نظام را خالی کرد . اگر ما عقب نشینی کنیم قطعآکسانی هستند که وارد خانه ملت شوند .خانه ملت از آن ملت است همانطور که حضرت امام فرمودند مجلس خانه ملت است بنابر این خانه ملت خانه تک تک ملت ایران ماست .

اکنون جهت حفظ خانه ما باید همه دست به دست هم دهیم در واقع  حضور در راهپیمایی و پای صندوق بسیار مهم است و مهمتر اینکه با آگاهی و هوشیاری خود باید بتوانیم بهترین ها را انتخاب کنیم .

منبع خبر: ستاری،خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا