هر مدیری که توان پیگیری جذب اعتبارات و حل مشکلات مردم را ندارد، برود

هر مدیری که توان پیگیری جذب اعتبارات و حل مشکلات مردم را ندارد، برود

فرماندار فردیس گفت: هر مدیر و مسوولی در دستگاه های اجرایی شهرستان فردیس که توان پیگیری اعتبارات و تخصیص بودجه را ندارد، باید برود.

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”  خداداد کاشفی فرماندار فردیس ضمن تبریک ماه رجب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: برخی از دستگاه ها یا نمی خواهند و یا نمی توانند کار کنندو امور را به امان خدا رها کرده اند.

خداداد کاشفی بیان کرد: مدیران باید به شدت پیگیر طرح ها و پروژه های مصوب در سطح ملی، محلی و استانی باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر مدیری در اتاق بنشیند هیچ اتفاقی نمی افتد تأکید کرد: کسی جای شما کارتان را پیگیری نمی کند صدای شهرستان فردیس را شما باید به مدیران کل و مسئولان کشوری برسانید.

کاشفی به اداره کل راه و شهرسازی البرز انتقاد کرد: این اداره کل از ادارات مهم است در حالیکه هنوز اداره خود را در شهرستان فردیس مستقر نکرده و یک نماینده هم ندارد.

فرماندار ادامه داد: برخی از دستگاه های هفتاد درصد تخصیص گرفتند ولی سهم شهرستان فردیس را ندادند چرا که مدیر ما در شهرستان تلاشی نکرده است.

کاشفی پیگیری در تخصیص و افزایش اعتبارات را مهمترین کار مدیران خواند و افزود: مشکلات و نیازهای شهرستان را بر اساس الویت پیگیری و پروژه هایی که تا پایان سال قابلیت بهره برداری دارند را اعلام کنید.

نماینده دولت در شهرستان فردیس در پایان گفت: مدیران تا پایان هفته آینده فرصت دارند وضعیت پروژه های خود را بر اساس الویت و ضرورت به طور تکفیک بر اساس پیشرفت ساخت و تخصیص اعبتارات به فرمانداری اعلام کنند.

منبع : فرمانداری

مهدی ستاری : خبرنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا