هر پایگاه بسیج، یک قرارگاه محلی حهت مبارزه با کرونا است.

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

هر پایگاه بسیج، یک قرارگاه محلی حهت مبارزه با کرونا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت:پایگاههای مقاومت بسیج به عنوان یک قرارگاه در محله با همکاری مردم، داوطلبانه اقدامات مختلفی در مقابله با حوادث وبحرانهای طبیعی انجام می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فردیس ضمن تشکر از همه خادمان وجهادگران در عرصه مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد:مشکل پیش آمده برای کشور هرچند که خسارت‌هایی را برای عموم ایجاد نموده، ولیکن با همدلی وهمزبانی، اتحاد وتلاش مضاعف میتوانیم این آسیب وارده را تبدیل به یک فرصت نماییم.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه: ، سپاه وبسیج با مردم واز خود مردم می باشد، با شیوع بیماری اخیر، اقدامات خالصانه ای در جهت آسایش وسلامتی هموطنان به طور آتش به اختیار وجهادی در خدمت مردم عزیز وسرافراز،، همچون دوران دفاع مقدس داشته است.

وی در ادامه افزودند:به منظور  همیاری وکمک به شهروندان منطقه، گروهای جهادی سپاه وبسیج، اقدامات پیشگیرانه ای  در جهت مقابله با ویروس کرونا نموده اند که از جمله خدمات ارائه شده:توزیع ماسک ومواد شوینده وهمچنین پاکسازی وضدعفونی اماکن ومعابرعمومی، پارک ها، مساجد، مدارس ومراکز بهزیستی این شهرستان می توان اشاره نمود.

سرهنگ علیزاده در پایان خاطر نشان کرد :خادمان ملت در سپاه وبسیج تا عادی شدن وضع وشرایط ایجاد شده، در کنار مردم خواهند ماند.

منبع خبر : بسیج رسانه شهرستان فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا