پیام تبریک نوروزی کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

پیام تبریک نوروزی کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس

متن پیام تبریک کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس به مناسبت نوروز 1403

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب الْقُلوبِ و الأبصار، یا مدبّر الّیلِ و النّهار، یا مُحوّل الْحَولِ و الأحوال، حَوّلْ حالَنا إلی أحسَنِ الْحال.

مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس ضمن تبریک سال نو چنین بیان کرد : به توفیق الهی وبا حمایت سازمان بسیج رسانه استان و به همت اصحاب رسانه ، خبرنگاران  ،مدیران فضای مجازی ، بسیج اصناف  وخیرین ، بویژه بسیجیان عزیزکانون بسیج رسانه شهرستان فردیس ،این کانون  درسال گذشته  نیزدرراستای تحقق فرمان رهبر گرامی توانست گامهای بلندی را درحمایت ازتولید با مستند سازی ها و تولید محتوا وتوزیع اخباردرمقابله باهجمه های دشمن در فضای مجازی پرتلاش ظاهرشود .

در استمرار کمکهای مومنانه درقالب گروه جهادی بسیج رسانه  در تهیه جهیزیه چند زوج جوان ، تهیه دارو برای بیماران نیازمند , پخت و توزیع غذای گرم وتهیه پوشاک ادای وظیفه نموده است .

  وهمچنین به منظور کنترل و نظارت بازارفردیس جهت تولید خبر و گزارش در خصوص مبارزه با کم فروشی ها ، گرانفروشی ، احتکار و…. در طول سال بطور مداوم توسط بازرسین اتاق اصناف در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ، اماکن ، بهداشت نیز فعال بوده و تولید محتوا داشته است

در خصوص پویش مشارکت وحضور حداکثری در انتخابات ، بسیج رسانه ،  اصحاب رسانه ، شورای روابط عمومی های شهرستان فردیس و قرارگاه … با همت و مشارکت خود در مقابله باهجمه های دشمن در فضای مجازی ” که قسط تشویق عدم حضور مردم در پای صندوق های رای را داشتند ” بسیار قوی ظاهر شده و بسیج رسانه نیز نقش مهمی را درافشای دروغ پراکنی های دشمن در فضای مجازی را ایفا کردند.

 اکنون در سال جدید نیز بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی مردم عزیز ،اصحاب رسانه ، مدیران فضای مجازی ،روابط عمومی ها  و …برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

امید است بتوانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال ” «جهش تولید با مشارکت مردم» ”  نامگذاری شده است ، با اتحاد و همدلی بین مسئولین و مردم و رفع موانع های احتمالی در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب موفق و موید باشیم انشاء الله …

اکنون بسیج رسانه شهرستان فردیس نیز ضمن تجدید ارادت به ساحت مقدس رهبر گرامی و همه مردم عزیز شهرستان فردیس  یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به پیشگاه همه آنان درود می فرستیم و این عید بهاران، نوروز سال 1403 را محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه شما مردمان خوب فهیم شهرستان فردیس ، مسئولین و دوستان بزرگوار اصحاب رسانه ، خبرنگاران  ،مدیران فضای مجازی ، بسیج اصناف ، بسیج هنر مندان ،بسیج ورزشکاران و کلیه بسیجیان عزیزکانون بسیج رسانه شهرستان فردیس و دوستان گرامی تبریک عرض می نمائیم.

و در پایان جا دارد از فرمانده هان محترم سپاه استان البرز و شهرستان فردیس ، استاندار محترم ، فرمانده محترم سازمان بسیج رسانه استان البرز ، فرماندار ، امام جمعه ، دادستان ، نیروی انتظامی ، اداره ارشاد ، اداره تبلیغات ، شورای شهر ،شهرداری ،اتاق اصناف ، بسیج اصناف …و مسئولین شهری که در پیشبرد اهداف بسیج رسانه شهرستان فردیس بویژه در تهیه گزارش وتولید محتوا ما را یاری نمودند. تقدیر و قدر دانی می کنیم و سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی همراه با سلامتی برایشان ارزومندیم . انشاء الله…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا