پیام تسلیت کانون بسیج رسانه فردیس در پی شهادت محسن فخری زاده

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس

پیام تسلیت کانون بسیج رسانه فردیس در پی شهادت محسن فخری زاده

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی که سالیان عمر پربرکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به همراه داشت .

در این روزهای ایثار و مقاومت مردم کشومان در مقابل بیماری کرونا وهمچنین تلاش کشور در اجرای طرح عظیم شهید حاج قاسم سلیمانی و پیگیر امور اپیدمی ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه ناگهان خبر شهادت دانشمندی دیگرتوسط دشمنان کور دل ، ایران را در غم از دست دادن این عزیز خدمتگذار نظام فرو برد.

دشمنان کوردل ملت ایران بدانند ترور فرزندان انقلابی کشور ایران این سرزمین شهید پرور موضوع تازه ای نیست در مسیر تداوم انقلاب اسلامی از شهادت دکتر بهشتی تا شهادت سپهبد سلیمانی ادامه داشته واکنون شهادت دانشمند هسته ای این سرزمین دکتر فخری زاده  برگ دیگری از اسناد قربانی بودند و حال شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته ای جمهوری اسلامی ایران,  دکتر محسن فخری زاده موجب تالم و تاثر شدید ملت ایران گردید.

” در انتها دشمنان کوردل این سرزمین شهید پروربدانند که منتظر انتقام سخت ما باشند که هرگز اجازه ندادیم ونخوایم گذاشت خون شهدای ما پایمال شود همانطور که حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر ما گفت بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشود .ما در ایران سلیمانی ها و فخری زاده های فراوان داریم . ما ریشه داریم .ما ایمان داریم .ما خدای داریم که همواره یار و یاور ماست . ما از شهید شدن باکی نداریم اما این وجود ترس شما از قوی بودن مملکت ماست .از قدرت ایران و ملت ایران غیرتمند است که چون سگ های وحشی جهت جلب توجه هر ازگاهی پارس می کنید .بدانید با قدرت اسلامی ایران ریشه شما متزلزل شده بر حسب عدم قدرت فقط قدرت نمایی می کنید .

لذا اینجانب نیزشهادت مظلومانه دکترمحسن فخری زاده در این حادثه تروریستی را به دلاور مردان همیشه در صحنه و مردم غیرتمند و ولایت مدار این شهرستان  تبریک و تسلیت عرض می نمایم و بر این باوریم که مسیرشهدا همچون شهید فخری زاده و تمام دانشمندان هسته ایران تا دستیابی کامل به انرژی صلح آمیز هسته ای ادامه دارد و یقیناً حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی به دنیا اثبات خواهد شد.

روحش شاد ، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد-شهرزاد ستاری شال .کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا