گزارش خبری کانون بسیچ رسانه شهرستان فردیس در مورد کرونا ویروس در فردیس +عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

گزارش خبری کانون بسیچ رسانه شهرستان فردیس در مورد کرونا ویروس در فردیس +عکس

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس : با توجه به اعتماد مردم و ارتباط نزدیک و دو سویه به  اصحاب رسانه  بی شک تلاش خبرنگاران این شهرستان نیز به ویژه در حوزه آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص ارتقاء سطح آگاهی مردم مجموعه خود نسبت به راهکارهای پیشگیری و کاهش انتشار ویروس کرونا بسیار موثر و تعیین کننده بوده وخواهد بود.

معصومه عریری مسئول صندوق های قرض الحسنه مردمیار و مرکز نیکوکاری سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس شهرستان فردیس در خصوص عملیات ضد عفونی مراکز مهم شهرستان فردیس توسط سپاه عنوان کرد : به قوه الهی ما اکنون حدود چهار هفته است که تمام مراکز نگهداری معلولین ، معلولین ذهنی حرکتی تمام محل نگهداری ایتام زیر ده سال وبالای ۱۷ سال و تمام مراکز سرای سالمندان را شناسایی کردیم وهمچنین به تمام مددجویان کمیته امداد و مددجویان بهزیستی که شناسایی شدند . ابتدا این مراکزرا ضدعفونی کرده و پس از ضدعفونی وسایلی که جهت پیشگیری از ویروس کرونا می باشد به همراه آموزش ارائه می شود تا بتونم از این طریق این عزیزان را از این چالش بیولوژیکی در امان نگه داریم

مهدی فولادی مدیر مرکز نیکوکاری اصناف فردیس عنوان کرد : مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان فردیس مبادرت با تهیه   2000 عدد ماسک های بهداشتی به صورت رایگان بین کسبه ها ،  تاکسی داران و همچنین مراجع کنندگان  به اتاق اصناف در راستای پیشگیری از کرونا ویروس در فردیس توزیع شد.

معصومه چهارمیری مسئول گروه جهادی شهید علی چهارمیری گفت : با وجود بیماری کرونا ویروس وجهت پیشگیری آن از اقدامات مهم و شایسته گروه جهادی شهید چهار میری تهیه وتوزیع ماسک ودستکش بین بی خانمانها.زباله گردها.کارگران ساختمانی .معتادین حتی در پاسی از شب در سطح شهرستان فردیس بصورت عملیاتی توزیع شد .

سید جلال حسینی در این خصوص گفت : با همت بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه السلام و همکاری لشگرعملیات 10سیدالشهدا استان البرز و با کمک جهادگران در عرصه ایثار و شهادت عزیزان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی مختلف سپاه پاسداران و همچنین هماهنگی با عوامل انتظامی شهرستان فردیس چند روزی است که به صورت پی در پی سطح شهرستان فردیس بخصوص مراکز مهم فردیس را ضدعفونی می کنیم .

داریوش پورحسن گفت ” یکی از راهای شکست کرونا لبخند است با رعایت مراحل ودستورات بهداشتی در پیشگیری کرونا ویروس وبیرون نیامدت از خانه وبا لبخند های خود کرونا را شکست می دهیم .

جاج احمد مصطفوی ما برای کلیه صنوف واتحادیه های شهرستان فردیس اعلام کردیم که جهن دریافت مواد صد عفونی کردن سطوح به سپاه ناحیه امام رضا (ع)  مراجعه نمایند ضمن اینکه از شروع بیماری کرونا تا کنون هرشب بچه های بسیج سازندگی ،بسیج رسانه ، گردان ها ،وگروهای مختلف بسیحی و سپاه امام رضا علیه السلام کلیه معابر ومراکز مهم شهر را ضد عفونی می کنیم .

ما با جان و دل در خدمت مردم هستیم وتا کرونا نابود نشود ما با صدعفونی کردن شهر با او در جنگیم وحتمآ پیروزیم .

همانطور که میبینید ساعت حدودآ 2 بامداد است و بچه های بسیج همچنان قوی و استوار در حال ضدعفونی معابر و نقاط مهم قردیس هستند کرونا را شکست می دهیم .

با همت همین بسیجان در مورد ضدعفونی کردن شهر وجدی گرفتن مردم در امر رعایت بهداشت کروناینخواهیم داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا