سیلاب های جاری شده بر اثر بارش شدید باران در فردیس مهار شد

پایگاه خبری تحلیلی”طلوع فردیس”

سیلاب های جاری شده بر اثر بارش شدید باران در فردیس مهار شد

تلاش بی وقفه واحد های خدمات رسان شهرداری

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی پی آمد های سامانه بارشی به استان، بارش شدید باران و گاهی تگرگ از روز گذشته تا فردا خواهد بود.

احتمال جاری شدن سیلاب و انسداد معابر در پی این سامانه بارشی وجود دارد.

همه واحد های خدمات رسان از روز گذشته به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی به حالت آماده باش درآمده و در مناطق مختلف شهر مستقر شده اند.

کانال فردیس و حاشیه آبهای بالادستی شهر لایروبی شده است. تمهیدات لازم اندیشیده شده است و خطر طغیان رودخانه و کانال برای فردیس وجود ندارد.

طی بارش های روز گذشته نقاطی از شهر همچون بلوار سیلو، انتهای بلوار فرمانداری، خیابان ظفر شرقی شهرک سپاه و گلستان ۳۸، انتهای جاده شهریار و پل انبار نفت شاهد آبگرفتگی هایی بودیم که با تلاش واحد های خدمات رسان به سرعت رفع شد.

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی طی ۴۸ ساعت آینده شاهد بارش شدید باران در استان البرز خواهیم بود، از شهروندان می خواهیم از نزدیک شدن و اتراق کردن در حاشیه رودخانه ها و نقاط پرخطر خودداری کنند.

حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با تمام تجهیزات و نیروها به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در حالت آماده باش قرار دارد و تا مساعد شدن شرایط جوی این حالت ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا