نماز عید قربان به امامت دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در مصلی این شهرستان اقامه شد +20 عکس

پایگاه خبریتحلیلیطلوع فردیس ”

نماز عید قربان به امامت دکتر ایمانی  امام جمعه شهرستان فردیس در مصلی این شهرستان اقامه شد +20 عکس

نماز عید قربان امروز ساعت 8 صبح به امامت حجت السلام والمسلمین دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس  با حضور پرشور عاشقان اهل‌بیت(ع) ومسئولین شهری در مصلی این شهرستان برگزار شد .

امام جمعه شهرستان فردیس  در خطبه‌های نماز عید قربان، ضمن تبریک عید سعید قربان به مردم فهیم فردیس در خصوص مستحبات قربانی در روز عید سعید عناوینی را عنوان کردند .

دکتر ایمانی در خطبه دوم نماز عید قربان با بیان اینکه هرگز ما نمی توانیم با آل سعود کنار هم قرار بگیریم ،افزود: همانطور که  امیرالمؤمنین علیه السّلام نتوانست با معاویه کنار بیاید، نتوانست با خوارج کنار بیاید ما نیز امروز به هیچ عنونان نمی توانیم با آل سعود کنار بیائیم

وی افزود : ما به عنوان شیعه دنیای اسلام  را به وحدت دعوت می کنیم ، به همزیستس مسالمت آمیزدعوت می کنیم ،  نه تنها با فرقه های مختلف اسلامی از جمله شیعه و سنی ودیگر فرقه های مختلف مسلمین بلکه مسحی ها ” یهودی ها ” نیز باید یک همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم ودر آرامش واحترام به اعتقادات هم ،  کنارهم زندگی کنیم ودر این بین هرکسی هم اعتقادات خودش را داشته باشد .

ایمانی در خصوص تفکرآل سعود گفت : اما تفکر آل سعود تفکر تکفیری است وبر این باورند که هرکس راه و روش ما را ، فکر مارا قبول نداشته باشد کافر است ،مشرک است وباید نابود شود در واقع تفکر داعش  تفکر وهابیت بود . که کمر قتل مسلمین را بستند .

منبع خبر: ستاری،خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

https://t.me/toloefardes به پایگاه خبری تحلیلی ،طلوع فردیس بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا