آماده باش واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس در پی بارش برف

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

آماده باش واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس در پی بارش برف

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا، گفت: واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس به حالت آماده باش درآمدند.

علی خوشگرد در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، با اشاره به‌ بارش شدید برف و برودت هوا، اظهار کرد: حوزه های خدمات رسان شهرداری فردیس به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و انسداد معابر، به حالت آماده باش درآمده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه خودرو های آتش نشانی برای جلوگیری از انسداد معابر در نقاط شناسایی شده مستقر هستند، اضافه کرد: واحد های خدمات رسان شهرداری فردیس تا مساعد شدن شرایط جوی در حالت آماده باش خواهند بود.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۵ شهرداری فردیس برای پاسخگویی به همشهریان فردیسی راه اندازی شده است، عنوان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت بروز هرگونه مشکلی، مراتب را با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس درمیان بگذارند.

به گفته وی، مخازن ماسه و نمک در دسترس شهروندان تعبیه شده تا در صورت یخ زدگی معابر، مورد استفاده قرار گیرد.

خوشگرد با بیان اینکه نیروهای خدمات رسان شهرداری فردیس در نقاط مختلف شهر آماده برطرف کردن هرگونه مشکل احتمالی ناشی از بارش برف هستند، گفت: ماشین آلات و تجهیزات لازم در این راستا گرفته شده است.

وی با اشاره به استقرار ماشین آلات زمستانی در شب گذشته با توجه به کاهش دما و احتمال بارش برف، افزود: از بامداد امروز با توجه به شروع بارندگی عملیات پخش شن و نمک در معابر صورت گرفته است.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری فردیس، پاکسازی پل ها و معابر اصلی همچون بلوار شهید سلیمانی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین از پاکسازی معابر فرعی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه فردا احتمال یخبندان در سطح معابر وجود دارد عملیات نمک پاشی همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا