ابراهیم اسمی شهید مدافع حرم به جمع همرزمهایش پیوست

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

ابراهیم اسمی شهید مدافع حرم به جمع همرزمهایش پیوست

امروز یکشنبه ۹۹/۴/۲۲ مراسم تشییع پیکر پاسدار شهید مدافع حرم از مقابل منزل شهید تا فلکه دوم فردیس با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ژل و ماسک در بین مردم برگزار شد .

پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم ابراهیم اسمی در دستان  مردم شهیدپرور و قدرشناس فردیس در بهشت سکینه (س) به آغوش خاک سپرده شد http://toloefardis.ir/

دراین مراسم مردم شریف و قدردان و شهید پرور شهرستان فردیس حضور داشتتد پس از مراسم تشییع پیکر مطهر از مقابل درب منزل این شهید تا فلکه دوم فردیس انجام شد و برای  خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت سکینه (س) منتقل و تدفین گردید.

شهید اسمی  در ۷۲/۳/۱۵ در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان را در شهر فردیس با موفقیت به پایان رساند. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تجربی در دانشگاه شهید بهشتی تهران به اتمام رساند و سپس جذب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و داوطلبانه به نیروی قدس سپاس مامور گردید .

قاسمی عضو شورای شهر و مدیر هیات رزمندگان شهرستان فردیس از رزومه فعالیت های، اسمی پاسدار شهید مدافع حرم می گوید .این شهید بزگوار از فعالین فرهنگی و مذهبی شهرستان فردیس بود و رزومه های اعزام داوطلبانه مکرر به کشور سوریه و خط های عملیاتی نظامی به حلب ، دیر الزور، بوکمال بعنوان مستشار نظامی داشت و سرانجام در تاریخ ۹۹/۴/۱۸ در کشور سوریه به فیض شهادت نایل آمد. شایان ذکر است مراسم شام غریبان این شهید والا مقام امشب در حسینیه فداییان اسلام برگزار میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا