استاندارالبرزدررفع مسائل ومشکلات شهرستان فردیس اقدامات ویژه ای را در نظربگیرد

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

استاندارالبرزدررفع مسائل ومشکلات شهرستان فردیس اقدامات ویژه ای را در نظربگیرد

امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو وتسلیت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)اظهار داشت: متاسفانه با داشتن بیش از 25 هزار واحد صنفی هنوز اداره صنعت و معدن در شهرستان فردیس تاسیس نشده و مجموعه ای که باید امروز بر این 25 هزرا واحد صنفی نظارت داشته باشد دفتر نمایندگی است که در این شرایط سخت اقتصادی مخصوصا نزدیک شب عیدی باید نظارت های جدی تر داشته باشند.
دکتر ایمانی در ادامه خواستارپیگیری جدی و تشکیل ادراه صنعت ،معدن وتجارت از افتخاری سرپرست جدید اداره صمت شد

وی همچنین از استاندار البرز خواست که در خصوص رفع مشکلات، استقلال و استقرار زیرساخت ادارات آموزش و پرورش ،صمت در شهرستان فردیس نگاه ویژه ای داشته باشد ودر این خصوص اقدامات ویژه ای مبذول دارد.

ایمانی از مدیر کل کمیته امداد برای ارائه وام قرض الحسنه 50 میلیون  تومانی به خسارت دیدگان اصناف در آبان ماه سال جاری نیز قدر دانی کرد .

به گزارش “طلوع فردیس ” خطیب جمعه با بیان اینکه الگوی مردم سالاری دینی برای دنیا نا شناخته است. افزود: می توان ار فرصت حج برای تبیین این الگو و مسائلی مانند دشمنی آمریکا و منطق زیر بار زور نرفتن ملت ایران استفاده کرد.
امروز با اعمال فشار حداکثری آمریکا مواجهیم و راههای مختلف را برای برخورد با این فشارها از جمله نرمش قهرمانانه و مذاکرات طولانی برجامی و خروج آمریکاییها از برجام را آزموده ایم.
وی افزود :  بیش از یک سال است که از انتظار اقدامات سازنده اروپاییها را پشت سر گذاشتیم و سرانجام خروج قطره چکانی از تعهدات برجامی خود و عمل نکردن کشورهای اروپایی به هیچیک از تعهدات یازده گانه خود مواجع شدیم

وی در خصوص اقدامات شفاف تروریستی آمریکاییها در ترور نماد بین المللی مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و حمایت شفاف آمریکاییها از اشرار داخلی عنوان کرد : ، با این همه تجربه اگر کسی هنوز به عمق سخن رهبری پی نبرده و دست های چدنی آمریکا و اروپا را زیر دستکش مخملی نمی بیند واقعا یا خیلی نفهم و بی بصیرت هستند یا خائن و مزدور
امام جمعه شهرستان فردیس تصریح کرد: در این هفته اروپاییها ایران را تهدید کردند که از مکانیزم ماشه استفاده خواهند کرد هم صحت فرمایش رهبری از عدم اعتماد به آنها روشن شد و هم کسانی که به سیاست های مستقل اروپاییها خوشبین بودند فهمیدند اشتباه کردند و هم حقارت اروپاییها مشخص شد که با تهدید تعرفه 25% واردات خودرو به آمریکا اینگونه جا زدند و نه تنها تعهدات خود را انجام ندادند بلکه طرف آمریکا را گرفتند.
آقای مکرون به عمد خلیج فارس را خلیج فارسی-عربی نام برد تا هم سرسپردگی خود به آمریکا را نشان دهد و هم بتواند در دوشیدن عربها با ترامپ شریک شود.
دکتر ایمانی با اشاره به اینکه همه این دعواها بر سر مساله نفت است.گفت : چه در لیبی چه در عراق و چه در سوریه ،  تنها حکومت مردم سالار دینی که آرمانها و اعتقاداتش با امنیت ملی اش گره خورده جمهوری اسلامی است و این حکومت جز با قدرتمند تر شدن نخواهد توانست خود را از دهان این گرگ ها بیرون بکشد قدرت در عرصه فرهنگ، اقتصاد، دفاع و… همه دنیا دست به دست هم دادند تا او را از پای در آورند ولی قرآن فرمود: وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ ﴿۵۴﴾(یهود) با خدا مکر کردند و خدا هم در مقابل با آنها مکر کرد، و خدا از همه بهتر تواند مکر کرد.(آل عمران)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا