افتتاح مرکز نیکوکاری “سروماندگار” استان البرز+عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

افتتاح مرکز نیکوکاری “سروماندگار” استان البرز+عکس

یکصد شصت و یکمین مرکز نیکوکاری در استان البرز  ویژه جامعه بسیج مداحان استان با عنوان “سرو ماندگار” با حضور جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم السلام، سردار ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، محمدی فر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان، طاهری رییس کمیته امداد امام خمینی ره کرج راه اندازی شد.

 افتتاح این مرکز با توجه به ظرفیت‌هایی که جامعه مداحان دارد می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

مراکز نیکوکاری یکی از مراکزی است که در راستای سوق دادن کمک های خیرین به نیازمندان واقعی کمیته امداد را یاری می‌کند. http://toloefardis.ir/

مراکز نیکوکاری توانستند کمک‌های خوبی در راستای کمک به نیازمندان داشته باشند و گره گشایی‌های بسیاری را از مشکلات نیازمندان استان را باز کرده است.

طلوع فردیس ” به گزارش کانون بسیج رسانه فردیس به نقل از بسیج مدحان استان البرز . این مرکز می‌تواند در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان با استفاده از پایگاه‌‌های مذهبی که دارد الگو سازی کند و با توجه به مولفه‌ها و آموزه‌های فرهنگی که در فرهنگ اهل بیت است مداحان  می‌توانند برای هدایت کمک‌های خیرین به سمت نیازهای اولویت‌دار محرومین کمک کنند.

امروز یک تجمع مردمی در جامعه بسیج مداحان استان شکل گرفته است که با هم افزایی و همراهی کمیته امداد ضمن شناسایی دقیق افراد نیازمند و همچنین تجمیع امکانات مردمی خدمات ویژه‌ای را به نیازمندان در عمق  جامعه انجام دهیم.

گفتنی است در این مراسم طی حکمی ابراهیم نوروزی فر به عنوان رئیس هیئت عامل و آقایان علیرضا ایزدی، محمد هادی مطیعی، علی علی اکبری و سرکار خانم هادی به عنوان اعضای هیئت مدیره مرکز نیکوکاری سروماندگار استان البرز منصوب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا