انجام عملیات ضدعفونی معابر فردیس توسط بسیج رسانه وبسیج سازندگی فردیس +عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

انجام عملیات ضدعفونی معابرفردیس توسط بسیج رسانه وبسیج سازندگی فردیس +عکس

“طلوع فردیس” مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس در این خصوص عنوان کرد : عملیات ضدعفونی معابر شهرستان فردیس به مدت حدود  ۱۵ شب توسط گروه کانون بسیج رسانه و بسیج سازندگی وگروه های جهادی شهدای اقتدار از سپاه ناجیه امام رشا (ع) انجام شده و تا ریشه‌کنی ویروس کرونا ادامه دارد.

به گزارش طلوع فردیس شهرزاد ستاری گفت: عملیات ضدعفونی معابر پر تردد فردیس و اماکن شهر،برخی از مجتمه های فردیس از جمله مجتمع مسکونی نگین ، پمب بنزین ها ، درمانگاه ها ، عابر بانک ها ودیگر مراکز مهم وپرتردد شهرستان فردیس تا کنون ضد عقونی شده وبعد از این هم ضد عفونی خواهد شد تا  ویروس کرونا را نیست ونابود کنیم .

مسئول کانون بسیج رسانه فردیس یاد آور شد :  محورهای پرتردد، مساجد ،عابر بانک‌ها، سوپر مارکت‌های بزرگ، معابر عمومی و پر تردد، محله‌های پر تردد جایگاه‌های سوخت از جمله مکان‌های هدف برای ضد عفونی به جهت پیشگیری از کرونا همچنان ضدعفونی خواهد شد

ستاری تآکید کرد : مردم خوب. فهیم شهرستان فردیس توجه داشته باشند در حال حاضر تنها داروی مبارزه با کرونا ماندن در خانه ها ورعایت همه جانبه بهداشت در خانه می باشد مگر در مواقع ضروری .

مسئول کانون بسیج رسانه فردیس  بیان کرد :  ضدعفونی معابر به‌ویژه در مناطق پرتردد فردیس در این شرایط بسیار ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و به همین دلیل با هدف جلوگیری از شیوع این ویروس سپاه و بسیج با همکاری شهرداری در اقدامی جهادی شبانه عملیات ضدعفونی معابرپرتردد را انجام می‌دهند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا