بازدید نماینده فرماندار از بازار و فعالیت اصناف در فردیس +عکس

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس “

بازدید نماینده فرماندار از بازار و فعالیت اصناف در فردیس +عکس

اعضای ستاد  تنظیم بازار شهرستان فردیس از فروشگاه های عرضه گوشت ، مرغ و میوه در سطح شهرستان در راستای بررسی وضعیت تنظیم بازار کالا و خدمات از مغازه‌ها و بازار فردیس بازدید کردند.

مهندس پرویزی معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری به همراه تعزیرات حکومتی ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، وهیئت رئیسه اتاق اصناف ، رئیس بازرسی اتاق اصناف و نماینده شبکه بهداشت  ، درمان شهرستان فردیس از فروشگاه های زنجیره ای و مراکز عرضه گوشت و مرغ ومیوه در راستای بررسی وضعیت تنظیم بازار کالا و خدمات به مردم بازدید کردند.

وی هدف از این بازدید را جلوگیری از گران‌فروشی و کم‌فروشی عنوان کرد و افزود: در راستای رفع مشکلات مردم و به منظور کسب اطلاع از وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها این بازدید صورت گرفته است.

پرویزی  در ادامه افزود : طی این بازدید در راستای آگاهی از عرضه کالا و نظارت بر قیمت‌ها  تعدادی از مغازه‌های شهر بازدید و دستورات لازم جهت مرتفع کردن مشکلات موجود از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط و متولیان امر صادر شد.

 معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری فردیس در بازدید از فروشگاه ها وبرخی از توزیع کنندگان گوشت ومرغ ، میوه ونانوایان این شهرستان افزود :  بازارفردیس نیز به عنوان قلب اقتصاد این  منطقه، نقش موثری در ارتباط با تامین نیازهای مردم دارد ودر این خصوص قطعآ اصناف و بازاریان فردیس باید با رعایت انصاف و صداقت در معاملات خود به مردم خدمات‌رسانی کنند.

پرویزی در پایان از رئیس اداره صنعت ،معدن وتجات وهمچنین از روسای اتاق اصناف شهرستان فردیس خواست که این بازدید ها ادامه داشته باشد  وهمچنین با اشاره به نتیجه بهتر عملکرد هر مسئولی با دیدار چهره به چهره با مردم و روبه‌رو شدن با مشکلات مردم از نزدیک، جهت رسیدگی  به مسائل و مشکلات مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نیز تاکید کرد.

رییس اداره  صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس نیز در حاشیه این خبر عنوان کرد : بازرسان صمت واتاق اصناف با مشارکت دستگاه‌های مربوطه وضعیت قیمت‌ها در بازارفردیس را رصد کرده و قیمت اجناس به خصوص اقلام اساسی تحت کنترل می باشد .

افتخاری در ادامه افزود: انواع  اقلام و کالاهای تحت کنترل با قیمت، کیفیت، میزان و مقدار مناسب در بازار توسط بازرسین اداره صمت واتاق اصناف همچنان کنترل خواهد شد وبا متخلفین برخورد جدی خواهد شد .

افتخاری تآکید کرد  با افزایش قیمت چه از سوی تولیدکنندگان و چه اصناف برخورد شده و نظارت و بازرسی از سوی دستگاه های متولی تشدید خواهد شد.

فولادی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان نیزبیان کرد : با توجه به معضلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و مشکلات پیشرو و همچنین کمبود نیروی انسانی ،  بازرسین اتاق اصناف فردیس نیز با تمام توان وداشته های خود به بازرسی  در سطح شهرستان پرداخته وبا متخلفین برخورد قانون انجام می شود

فولادی در ادامه افزود : روزانه تعداد زیادی از شکایات ومشکلات صنفی مردمی در دفتر بازرسی توسط میرشکار رئیس بازرسی وعوامل اداری اتاق اصناف برسی و رسیدگی می شود  و همچنین گزارشات روزانه وعملکرد این عزیزان در سطح شهر  از ابتدای سال تاکنون در قالب کالاهای اساسی و اقلام تنظیم بازاردر ارتباط با وضعیت بازار پیگیری شده ودر این راستا  برای واحدهای صنفی متخلف توسط بازرسی اتاق اصناف فردیس  تشکیل  پرونده وبه تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا