باید با تعامل و همدلی در شهر کار شود تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

باید با تعامل و همدلی در شهر کار شود تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

فرماندار شهرستان فردیس پیش از ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مایه برکت ایران و جهان اسلام بود، اظهار کرد: در واقع وی بر قلبها حکومت می کرد که تشیع با شکوه پیکر مطهر سردار سلیمانی و یاران شهیدانش بیانگر این مهم است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم، وی به معنی واقعی فراتر از جناح و گروه خاصی فعالیت کرد و به این ترتیب در دل همه مردمان جای گرفت، محبوبیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در میان مسلمانان بلکه در میان تمامی اقشارمختلف مردم و اقلیت های مذهبی وجود داشت.

فرماندار فردیس ضمن تسلیت به مناسبت در گذشت تعدادی از هموطنان در اثر اتفاقات اخیر، بیان کرد: سپاسگذار سپاه پاسداران هستیم که پاسخی در خور به جنایت آمریکا داد و امیدواریم به زودی شاهد نابودی تروریسم در جهان باشیم.

وی در بخش دیکری با اشاره به اقدامات منوچهر غفاری شهردار سابق فردیس در دو سال گذشته و مسعود نجفی در 6 ماه اخیر، عنوان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس می‌خواهیم که با هماهنگی، همدلی و اتحاد مسائل شهری را پیگیری کنند تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

اینانلو ادامه داد: فردیس با حدود 700 هزار نفر جمعیت آسیب و دیده و آسیب پذیر جزء مناطق ویژه کشور است که نیازمند تأمین زیرساخت‌ها و اقدامات ویژه است.

فرماندار فردیس با بیان اینکه شهرداران می توانند بخشی از اقدامات شهری و تأمین زیرساخت ها را انجام دهند، اظهار کرد: در آشوب‌های آبان‌ماه تلاش شهرداری فردیس و پرسنل این مجموعه بی نظیر و قابل ستایش بوده است.

منبع خبر : پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا