بیانیه امام جمعه شهرستان فردیس به مناسبت روز جهانی قدس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

بیانیه امام جمعه شهرستان فردیس به مناسبت روز جهانی قدس

گزارش خبری بسیج رسانه شهرستان فردیس :  ‍با توجه به گفتگوی تلویزیونی امروز رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا با مردم ، امروز امام جمعه فردیس از انتشار خطبه مکتوب خودداری نموده و به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمودند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

شهروندان گرامی شهرستان فردیس

سلام

 امروز آخرین جمعه ماه ضیافت الهی است که بنابه فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز جهانی قدس نامیده شد. روزی که آن را روز اسلام نامید و از آن به عنوان روز مستضعفان بر علیه مستکبران یاد کرد. روزی‌که با فریاد ظلم ستیزی ملت ها و تظاهرات و راهپیمایی های میلیونی مسلمانان و همه آزادمردان و آزاد زنان پشتیبانی شد و برای غاصبان اشغالگر قدس ناقوس مرگ را به صدا درآورد و نوید محو اسراییل از روی نقشه جغرافیای جهان را در آینده ای نه چندان دور با خود همراه داشت. http://toloefardis.ir/

 امام خمینی (ره) اسرائیل غاصب را غده سرطانی نامید که هرچه زودتر باید با تیغ در نیام فرزندان قدس از ریشه در آید و این نکبت و سیاهی از دامان امت اسلامی پاک گردد.

غربی ها به‌خصوص آمریکایی‌ها که همواره از این جرثومه فساد و تباهی پشتیبانی کرده و تصمیم داشتند از نیل تا فرات را زیر چکمه های صهیونیستهای نژادپرست قرار دهند، امروز همه آرزوهای خود را بر باد رفته می بینند و خواب پریشان شان را غیر قابل تعبیر.

اگر روزی با خون آشامان داعشی خود  اراده کرده بودند بغداد و شام را با جلادی و سلاخی مردم مظلوم سوریه و عراق به چنگ آورند و در کنار بیشه شیران سرزمین ما خواب راحت را بر چشمان این ملت حرام کنند ناباورانه شاهد به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم و حضور فرزندان جبهه مقاومت در کنار مرزهای جعلی و خود خوانده رژیم اشغالگر قدس هستند.

 رهبر حکیم و فرزانه امت اسلامی نوید نابودی اسرائیل را تا قبل از سال ۱۴۲۰ داده است و این اطمینان را به رهبران جهادی فلسطینی داده که به زودی و با نابودی اشغالگران در قدس نماز خواهند گذارد و عمر این ولیده نامشروع انگلیس و دست پرورده امریکا به کمتر از یک قرن خواهد رسید و پرچم فلسطین دوباره بر ماذنه های مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهد آمد و رژیم کودک کش صهیونیستی به همان سرنوشتی گرفتار خواهد شد که رژیم بعث عراق گرفتار آمد.

 شایسته است که این روزها از شهید قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم که انتفاضه سنگ را به انتفاضه موشک تبدیل کرد و سفاکانی که جز زبان زور نمی فهمند رابه تمکین در مقابل فلسطینیان غزه در کمتر از ۴۸ ساعت وادار نمود و قطعاً تسلیح فلسطینیان کرانه غربی رود اردن رویای معامله غرب و انضمام این منطقه به سرزمین های اشغالی را برای همیشه غیر قابل تعبیر خواهد کرد و جمع اراذل و اوباشی که از سراسر دنیا با غصب سرزمین مادری فلسطینیان گرد هم آمده اند را متفرق خواهد ساخت و پرچم مقاومت را برای همیشه برافراشته خواهد ساخت

به امید آن روزی که به زودی فرا خواهد رسید.

نصر من الله وفتح غریب

علی اکبر ایمانی

امام جمعه فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا