تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات مجلس کرج از فردا آغاز می شود

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات مجلس کرج از فردا آغاز می شود/ دست به دست شدن اقلام تبلیغاتی بین مردم ممنوع/ ابعاد آثار تبلیغاتی اعلام شد http://toloefardis.ir/


 فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد اعلام کرد: دو نامزد مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه از صبح روز پنجشنبه 13 شهریورماه بمدت یک هفته فرصت دارند تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه ها و زمان اختصاصی از سوی شبکه استانی تبلیغات قانونی داشته باشند. 

“طلوع فردیس “به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، «غفور قاسم پور» با اعلام این خبر افزود: تبلیغات قانونی نامزدها از روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه آغاز و ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه به پایان می رسد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه عمده فعالیت نامزدهای انتخابات در فضای مجازی و شبکه استانی خواهد بود گفت: طبق آخرین اعلام وزارت کشور، نامزدها ستاد تبلیغاتی نخواهند داشت ولی می توانند مرکزی برای رتق و فتق امورات اجرایی و ساماندهی نمایندگان خود در شعب اخذ رای داشته باشند.

وی بیان کرد: در این دوره بر اساس دستورالعمل های بهداشتی، بجای تجمعات و گردهمایی نامزدها و هوادارانشان، فرصتی فراهم شده تا نامزدها با همکاری صدا و سیما برنامه تبلیغی تولید کنند و از شبکه استانی در قالب برنامه های تلویزیونی و رادیویی پخش نمایند.

ابعاد آثار تبلیغاتی نامزدها اعلام شد

قاسمپور دقایقی پیش خبر داد: طبق اعلام وزارت کشور، بر اساس قانون، نامزدها می توانند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران از ظرفیت هایی که شهرداران و دهیاران در شهرها و روستاها فراهم می کنند برای نصب آثار تبلیغی خود استفاده کنند.

وی افزود:  آثار تبلیغاتی نامزدها نباید بیش از ۵۰ در ۷۰ سانتی متر باشد. ضمناً توزیع اقلام تبلیغاتی که بین مردم دست به دست می شود و باعث ابتلای مردم به ویروس کرونا می گردد ممنوع است و قطعاً جلوگیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا